titanium emulatorrek

G

gogo

waarom kan het met de kaart wel om beeld te krijgen op italy en met de emu niet.
Of heeft iemand verrassend nieuws ;-)

gogo

Hallo

Is dat niet te maken dan.Nu de kaart draait zijn dan niet
de sleuteltjes bekend.Nu ben ik op dat gebied niet zo ver.
Maar wie weet is er iemand die dat mogelijk kan maken.
Groetjes
Hummaxboy

Voor mij word dit ook al wat ingewikkeld, maar wat ik nu doe is zelf de keys van polsat inbrengen en dan heb ik beeld.
Lijkt mij dan toch ook met sky te moeten kunnen de keys moeten dan toch in de file van de titaniumkaart staan?
Waarschijnlijk zal het wel veel ingewikkelder liggen dus als iemand de moeite wil nemen om iets uit te leggen dan graag

gogo

Ik heb de key's nog niet uit de titaniumkaart kunnen trekken, mischien dat een ander slim iemand dat wel kan...

Emulatorrek zou in principe snel genoeg moeten zijn, dus moet kunnen!

Maar goed, geen key's geen beeld.

GR Fred.

oke dan is het duidelijk.
Moet zeggen dat als dat straks misschien gaat lukken de season wel 1 van de goedkoopste oplossingen is om nog wat deuren te openen.

gr gogo

p.s 101 postings is dat al een jubilieum ;-)

Hallo

Ook huer kan ik geen keys vinden in de eeprom.
Als ik hem in de aston doe is de datum
31/01/12 wel rare datumvoor afloop kaart.
Zal mij benieuwen hoe lang deze file gaat lopen.
Je hoort veel versschillende verhalen van eind maart ,
eind april.
Maar we wachten af.
Groetjes
Hummaxboy

Ja, einde van de maand komt er vast een keywissel, als je geluk hebt en de key van de volgende maand op de kaart staat, kun je inderdaad 2 maanden kijken, is dit niet het geval is het einde Maart, Einde verhaal.

Ook waneer er morgen een keywissel komt is het einde verhaal... Zo staan de zaken ervoor, de kaart is niet au, en de kaart reageerd verder ook nergens op.

Geen geldige key meer op de kaart, en dan is het gewoon over en uit, en moeten we hopen dat iemand een nieuwe file maakt met een geldige key erop...

GR Fred.

Hallo

Inderdaad dat moeten we maar hopen.
Anders is het weer over en uit.
Laten we het beste er maar van hopen.
groetjes
Hummaxboy

twiligt als je de keys zoekt in de tita eeprom denk dan eens aan de byte's die voor de seca1 keys stonden en geef die in op je zoekopdracht.

gr blokker

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan