titanium probleem.

J

jelle2

Goedendag,ik heb sinds een paar dagen een titaniumcard(blauwe).Nu ben ik al een aantal dagen aan het rotzooien ermee,maar alles blijft op zwart.Als ik het kaartje heb geprogd gebeurt er niets in de humax 5100 met axas 1.42 met penta 1.11.Als ik dan in het menu naar ci module ga en dan card info zegt hij `no card inserted`maar als ik mijn funcard erin stop ziet hij hem gelijk.wie herkent dit probleem of weet de oplossing?Ik heb al vele files geprobeert(Jack,Mighty bosom e.d.).Voor dat ik naar mijn satwinkel ga wil ik het proberen zelf op te lossen,want daar vragen ze voor elke handeling 10 euro,dus dan wordt het kaartje nog duurder dan hij al was. Alvast bedankt. Jelle-Ridderkerk.
 
je moet de card errazen anders blijven de oude kyes in staan
grtz roufa!
 
Dat heb ik gedaan,al verschillende programma`s geprobeerd maar helemaal niks.als ik geerased heb en probeer de key uit te lezen geeft hij aan dat de kaart virgin is,lijkt mij leeg,en als ik hem beschreven heb leest hij wel keys uit.ik denk zelf dat het de cam is.Heb je misschien meer penta 1.11 versies ,dat het misschien daaraan ligt.ik ben best wel een leek met dit soort dingen.
 
Probeer de kaart eens bij een kennis in de ontvanger te steken, zo kun je vastellen waar het probleem zit.

GR Fred
 
Gaat niet Fred,ik ben de enige in mijn kennissenkring met sat.Heb net penta 1.2 erop gehad,maar zelfde verhaal,no card inserted.echt raar.Moet ik niet downgraden ofzo?hij is nu os1.06.
 
Je kan het proberen door OS 1.03 erop te zetten,, maar denk niet dat dat wat uit maakt,, maar nu heb je toch ook niks.
 
Weer niks,ook niet op 1.03,heb hem weer teruggezet naar 1.06.
Ik ga die knakker bellen waar ik het kaartje gehaald heb of hij hem even checkt,ik stop met klooien,krijg hem echt niet aan de gang.Bedankt voor de hulp allemaal,ik zet de oorzaak wel op het board als ik erachter ben.misschien is het kaartje gewoon niet goed,maar vind het wel raar dat hij dat niet aangeeft met proggen.groeten, Jelle.
 
Twilight, je hebt telefoon :biggrin::biggrin::biggrin:

{grapje}
 
heb je wel de goede files er op zitten met bijv de TMB files krijg ik ook geen beeld en no card inserted met de 1.11 maar dezelfde kaart in de matrix doet het perfect.

grtz
 
Yessssssss,hij doet het op de j*ck files.Ik heb hem +- 10 keer geerased met tmb`s eigen writer en titawriter,toen de laatste update erop en nu herkent hij de kaart als nagra,en geinponem je hebt gelijk hoor,met de tmb files werkt het totaal niet,al zou het wel moeten.Snap er eigenlijk geen moer van dat hij het nu wel doet,misschien toch wat rotzooi achtergebleven op het kaartje na het erasen.weet het anders ook niet.Nog 1 vraagje ,weet iemand waarom de tmb niet werken op de axas,want nu moet ik toch ook nog met de fun blijven werken voor irdeto. Gegroet.
 
Je kan nog effe bij tony kijken,, misschien heb je nog wat aan de who let the dogs out file,, ( good guys file ) misschien werkt die wel.
 
Ik gebruik TMB files,en die werken flitsend,met magic 1.11 en tita.
Met andere files bevriest het beeld konstant.
Met Dogs file heb ik geworsteld,maar doet niets.Gr.George
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan