Titanium Zon ... nou ja ....

F

Flyer19

Goedenavond!

Ik heb een probleem... ik heb zoveel mogelijk hier over die titanium-kaart gelezen... ik heb Tita-Card-Prog 1.6.1 / 1.7 / 1.8 / 1.8.1 EN 1.9... NERGENS krijg ik de juiste OS mee op die kaart... ik had voorheen 1.05 erop gekregen, maar toen ben ik een tijdje druk geweest, dus geen tijd meer voor die kaart gehad... nu weer uit de kast gehaald, maar no-joy op dat ding...

Hij blijft alleen maar hangen op die TRAPCODE...

Ook het wachten, crtl-alt-del e.d. werken niet... voorheen bleef ie ook vaak hangen, maar nu kom ik er echt niet meer door... is er niet ??N iemand die een proggie kan maken voor die kaar dat WEL werkt??

Ligt het aan de com-poort onder WIn-XP-Pro ofzo misschien? Ik krijg wel een ATR als ik m'n MasterA op Phoenix 6 MHz zet...

HEEEEEEEEEEEEEEEEELP! ;)

Anders weet ik nog wel een manier om wat ZON te cre?ren op die kaart... in de MAGNETRON weet ik zeker dat ik een reactie krijg op dat ding.... ;)

Heb 't nu wel gehad met dat ding, dus laat 'm maar ff liggen tot iemand iets weet...


Greetz, Flyer19
 
Blij dat ik net ff m'n gal heb gespuwd over die kaart hier, want inene zie ik de zon al iets meer schijnen :biggrin:

Ik dacht, omdat ik op 6 MHz wel een ATR kreeg, ik die mode moest hebben, maar heb het net es ff op 3,5 MHz geprobeerd met 1.8.1 en bingo... OS 1.05 erop... toen 1.9 aangezet en ook weer in de 3.5 MHz-mode 1.06 erop gezet...

En daar ben je dan 3 uur mee zoet!

Naja, nog geen magnetron... maar nu maar es kijken hoe en welken files ik op die kaart kan krijgen zodat de zon hopelijk op VELE plaatsen gaat schijnen... met m'n MM met P1.11 erop zou ik toch wel op een paar plaatsjes wat hiitte moeten kunnen krijgen? ;)

Nou ja, alle reacties zijn nog steeds welkom! Ik ga weer ff verder hobbyen :)

Thanx guys! :)

Greetz, Flyer19
 
Samsung via-ci 9500 met aston en orginele canaldigitaal en omdat de embedded ook graag gevuld zijn 2 tita's.
Een met con**
Een met nagr*
Draaibaar 110cm triax en stab 2100.
De halve wereld gaat voor je open.

Lang leve voetbal op hispa
 
Lees net dat ik voor al het moois nog maar e?n tita nodig heb.
En polen komt er aan!!!!!

Wat nu in die andere embedded?

BB-AIO :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan