titanium

A

aka

Ik heb een titanium 1.06 en een vp20 met welk progje kan ik hem het best proggen???
De tataniumloader geeft bij mij veel problemen.

Groet Aka
 
Bij mij werkt die titanium card progger ook niet top.De ene keer wel en de andere keer gebeurt er niets als ik wil erasen.
Die titaloader V1.1 werkt wel ok bij mij althans en die van the mighty boys werkt ook goed.
 
@Sandokan:Kan jij met TMB programmer je kaart erasen?Dat lukt mij nl niet.(Infinity USB phoenix mode)Gr.George
 
Ik heb vandaag mijn nieuwe kaart binnen gekregen met loader 1.06 erop,

Als ik de kaart wil maken gaat alles goed, maar als ik hem in mijn reciever doe met penta 1.11 of penta 1.20 ziet die mijn kaart niet.

Er staat steek kaart erin maar die zit erin, files van een ander site geprobeerd en steeds die melding stop kaart erin.

Weet iemand de oplossing??
 
Hoi,dat probleem heb ik ook met de 6in 1 files van tmb en who let the dogs out files.Met de gewone titafiles voor sky en taq. gaat het wel.ik heb een humax5100 met een mm.Probeer de tita sky files eens,staan bij tony . Groetjes , Jelle.
 
welke progger gebruik jij dan?

TitaniumCardprogger1.10.0 of TitaniumCardprogger1.10.2 want met de 1.10 krijg ik een fout melding en met 1.10.2 niet als ik flash in wil laden
 
The Mighty Bosom_v_1_8_2.zip

Deze progger van goran werkt gewoon
 
Ik heb mij een infinity USB phoenis gekocht> Ikprog mijn tita blauw 106 met Titanimum CardPrgger v 1.10.2. Loopt als een speer.

Groet Aka
 
@Sandokan:Kan je mij vertellen waar je die 1.8.2 gevonden hebt.Ik kom niet verder dan TMB 1.8.1.En die erased mijn kaarten niet.Gr.George
 
Versie 1.8.3 staat op mijn site.
 
Bedankt Dr.Diq,zullen hem proberen,Gr.George
 
IK kan nog steeds niet erasen met TMB editor of programmer,ook niet TMB1.8.3 Vr.gr George
 
Doe eens een erase optie met Tita OS updater. Gewoon je file proggen naar 1.03 of 1.06. Dan wist hij hem ook meteen en dit werkt vaak veel sneller en beter.
 
Ik gebruik de 1.06 tita cardprogger.
Die eraset wel.
Echter met de TMB editor of progger wordt mijn kaart niet schoongeveegd.
Ik heb hier al veel over gepost,maar niemand heeft dezelfde symptonen,schijnbaar,want ik krijg geen reakties.Gr.George.
 
Mijn tita 106 blauw prog ik met titaniumloader en usb infinity phoenix. Gaat perfect


Aka
 
@Aka:biggrin:an gebruik je waarschijnlijk niet The Mighty Bosom files,want dan krijg ik met de normale titaloader en USB een foutmelding.Gr.George
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan