titanium

M

marcoss

wie kan mij helpen.
heb een humax met hu loader 1,7
en aston 1.05 en titanium kaart.
met titanium loader zet ik nieuwe files er in maar geen beeld.
krijg vermelding
error ocure your card

wat doe ik fout???
en wat kan ik wel ontvangen??
 
ik denk dat jow aston module de problem is bij mij ok niet gelukt aston 1.5 in combinatie met tita geen beeld wel versie 1.3
grtz roufa!
 
NEE ASTON IS DENK IK NIET HET PROBLEEM
HEB MET MIJN ASTON MET EEN ANDERE TITANIUMKAART IN EEN ANDERE HUMAX WEL BEELD GEHAD
 
Dat ligt gewoon aan de Tita files die je gebruikt er zijn er verschillende en sommige daarvan geven geen beeld i.c.m. een Aston module.
Gewoon even een paar proberen er zijn er genoeg te vinden.
 
weet jij misschien welke files wel werken
ik heb al verschillende gebruikt
maar misschien doe ik wel iets verkeerd.
maar loader geeft wel aan dat de files goed zijn geloaded.
 
Verwijzingen naar files zijn volgens de boardregels hier (terecht) NIET toegestaan, maar....je zit hier in het humax forum, welke humax heb je en met welke firmware?

De titanium file "tit goldbox-aston sky fix" werkt hier wel met aston 1.05 module in de humax 5400 als de config instellingen correct zijn.
 
humax 5400 met 3,2 hu 1.8
laatste settings ( niet van pet)
 
Firmware is dus ToH3.2HoT1.8.

Dan vraag ik me af: wat wil je met de titanium?. Je hebt de laatste firmware patch waarmee je in combinatie met een actuele key.bin het zelfde en meer kan ontvangen.

Met de titanium in de aston cam is het sky pakket op de hotbird mogelijk met de file die ik vermeld heb. Om dit te testen: zet dan in de config: CAID Preselect op CARD, en haal de kaart uit de interne cam, vervolgens ontvanger uit / aan.

Maar zoals ik al vermelde is dit ook mogelijk zonder Aston en titanium, maar dan wel een actuele key.bin naar je humax sturen.
Er moet dan een kaart in de interne cam met een geldige ATR. (gold - fun - orginele irdeto kaart). Met de config: CAID preselect op EMU+K.
 
bedankt voor je hulp
ja klopt is de laatste firmware
heb de laatste key bin er ook in

kan ik, dan de prima filas ook ontvangen
dus gewoon de funkaart of titanium er in en dan er uit nadat ik bij config eerdt op emu + kaart heb staan
 
Het volledige sky pakket werkt inclusief de prima fila's met de "emu" die in de HoT firmware (1.8) zit en de actuele keys.
Config op EMU+K en er moet een kaart in de interne cam (ER IN LATEN!!!!) met een geldige irdeto ATR, dat kan dan b.v. een funkaart zijn.
 
heb alles geprobeerd
kan je mij een email sturen met de juiste keys en files wat ik kan gebruiken?
 
Nee, helaas. Files staan bij mij op een andere computer.

Maar als je verder gerichte vragen stelt, dan moet het lukken. En ik ben niet de enige hier, die de vragen kan beantwoorden.

Waar ligt het probleem ?, lukt het niet de keys te uploaden of kun je geen files vinden?. Omschrijf wat je gedaan hebt, dan kan er misschien iemand behulpzaam zijn....
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan