titaniumcard met MM?

P

Paulie1971

Ik heb een ID-digital met Magic Module. Nu wil ik graag een tita-card kopen voor de Conaxkanalen ... werkt de titaniumcard samen met een MM? Graag jullie advies!
 
Ja dat werkt perfect,, althans met penta 1.11,, niert getest met penta 1.09 of tetra.,, en oh heb mijn PM box leeg gemaakt lol.
 
hoi
werkt hij ook op een funkaart in de mm
ik werk nu met de humax met de emu, krijg ik de kiosk
al open ,ik krijg zo een magic module wou ik mee gaan stoeien
ik weet niet of dat gaat als de emu in mijn humax zit
even wachten nog dat ik hem heb
gr dalton
 
Nee dat gaat niet met fun,, alleen met Tita kaart.
 
Om op je oorspronkelijke vraag terug te komen: ja het kan als je in je MM penta 1.11 met Conaxkey zet.

Greetzzz.
 
Gaat niet,, conax is niet mogelijk met niet een penta versie.
 
Ik denk hier is een misverstand...

Paulie vraagt of hij Conax open kan krijgen met een Tita in een MM (dus niet met EMU soft in de Cam zelf...).

Zover ik weet werkt een Tita in de MM prima met Penta 1.11
Dus gewoon de Penta 1.11 zonder Conax EMU (die toch al lang niet meer werkt) in je MM zetten, en de juiste files op de Tita, en er is licht op Thor 1W

gr,
Ducom
 
Dat klopt Ducom,, maar dacht dat blokr bedoelde dat het nog mogelijk was met alleen magic en penta 1.11 en dat is nu niet meer.
Tita kaart werkt perfect :)
 
OK, duidelijk Jack. Ik heb wat gemist dus. Te druk met fikken hier de afgelopen weken!!
 
Heb penta 1.11 in de xtreme maar geen kiosk open hier met titakaart de rest is wel open ????
 
Originally posted by satkieker
Heb penta 1.11 in de xtreme maar geen kiosk open hier met titakaart de rest is wel open ????

Met welke ontvanger werk je?
Als het en echostar is kan het wel kloppen dat ze donker blijven
 
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by satkieker
Heb penta 1.11 in de xtreme maar geen kiosk open hier met titakaart de rest is wel open ????
--------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------
Met welke ontvanger werk je?
Als het en echostar is kan het wel kloppen dat ze donker blijven
---------------------------------------------------------------------------------

Ja ik kijk op THOR
 
Ik heb de hele handel incl. Kiosk wel open met een Xtreme, maar heb mijn titanium in een xcam

Aka
 
Originally posted by satkieker
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by satkieker
Heb penta 1.11 in de xtreme maar geen kiosk open hier met titakaart de rest is wel open ????
--------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------
Met welke ontvanger werk je?
Als het en echostar is kan het wel kloppen dat ze donker blijven
---------------------------------------------------------------------------------

Ja ik kijk op THOR

1000X sorry had een roze bril op:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan