Top 1000 Of The Last 30 Years

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Voor degenen die niets te doen hebben tijdens de kerstdagen...

Pluk hier de top 1000 maar vanaf.... ( onder specials)

En als je verder kijkt zie je ook nog wat ander leuk spul staan... :jow:

Das leuk natuurlijk
Alleen jammer dat je ze niet in 1 keer kun downloaden
Hier gaat heel wat tijd in zitten

niet zo moeilijk in firefox gewoon met downloadthemall is een extensie. maar nu heb ik een vraag hoe hernoem ik ze alle 1000 naar mp3 i.p.v jpg ?

keymaker;171773 zei:
niet zo moeilijk in firefox gewoon met downloadthemall is een extensie. maar nu heb ik een vraag hoe hernoem ik ze alle 1000 naar mp3 i.p.v jpg ?

alles in een map B.v C:\mp3

dan START
Uitvoeren
CMD <enter>
cd\mp3 <enter>
REN *.JPG *.MP3 <ENTER>

Please correct me if i am wrong :)

thankz freggel heb ze nu allemaal binnen zitten mooie tussen. kweetniet bedankt voor de tip.

Ik heb d'r uitgepikt wat me wel aanstaat.

Goed werk freggel1.

Multispeed

Bedankt, #Freggel, maar ik ben een Radio 2 luisteraar, dus wacht ik op de Top 2000 allertijden.

Groetjes Bert

Maar heeft er ook iemand bij de mixen gekeken?

Daar staan ook leuke tussen. ;)

Met dTa (down them all) in firefox kun je ze niet alleen allemaal in 1 keer downloaden,maar je kan ze ook direct omnoemen.
Dan geef je daar alleen de nieuwe extensie op, en klaar is klara !
Het is dan natuurlijk wel weer een heel werk om ze allemaal te gaan beluisteren om te zien of ze allemaal van acceptabele kwaliteit zijn..

MAS3;171878 zei:
Met dTa (down them all) in firefox kun je ze niet alleen allemaal in 1 keer downloaden,maar je kan ze ook direct omnoemen.

Kijk en zo leer je weer iets bij wat Firefox aangaat. ;)

Jammer alleen dat het van een duitse site afkomstig is.
Sommige titels hebben er duits commentaar in staan.
En alle titels beginnen de naam met een tracknummer en als album "RTL weetikveel wat voor verzamelaar".
Dat vind ik bijzonder irritant.

Kan ik dus de titels en de tags gaan aanpassen want dat wil ik er absoluut niet inhebben.
En de schlagers gaan er ook direct uit overigens.

MAS3;171912 zei:
Kan ik dus de titels en de tags gaan aanpassen want dat wil ik er absoluut niet inhebben.
En de schlagers gaan er ook direct uit overigens.
tja je moet er wat voor over hebben tis gratis

Jaja, ik weet t.

Gratizzz bestaat niet.

Even een aanvulling:

Als jullie goed in het forum gaan zoeken dan zullen jullie zien dat deze top 1000 hier al eens gestaan heeft, doch deze was toen door het stijgende bezoekersaantal, dus bandbreedte, meteen plat.

Nu kom ik dus deze weer bij toeval tegen op een andere site, en men gaat meteen weer aan het downloaden.

Blijkt dus, ondanks dat er losse bestanden staan men toch beseft dat er voor iets leuks wel iets gedaan moet worden. ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan