Top 2500 piratenhits...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Ik zie zojuist een leuke download staan op Bedrock, het is een collectie met piratenhits op 2 dvd's in totaal een 2500 nummers.

Maar daar wordt alles in Rapidshare aangeboden, en nou zijn dit dus een 74 rarbestanden...

Als je dit met een Freeaccount van RS wilt downloaden dan ben je erg lang bezig, want gemiddeld mag er maar 100mb gedownload worden met RS.

Nu heb ik dus via het bedrockforum een programma gedownload wat blijkbaar de tijd stilzet bij rapidshare, waardoor je kunt blijven downloaden, maar ik krijg dit nu niet voor elkaar in dit programma.

Is er toevallig hier iemand die dit progje Universal share downloader gebruikt en dus juist ingesteld heeft?

want ik ben toch wel van plan om op 1 of andere reden zonder premium account bij RS deze 2 dvd's binnen te halen. :biggrin:

Ik zie zojuist dat ook voor het bovengenoemde programma dat er ook een premium account nodig is?

Nou ben ik dus van plan om voor deze ene keer zo'n accountje te gaan nemen voor 1 maand, kosten ?9.90, 2500 nummers is mij dat wel waard.

Ik zal wel een hoop gaan downloaden, maar ik weet niet of zo'n account te delen is, samen voor 1 maand de kosten betalen en binnenhalen wat we kunnen. ;)

Dus de eerste die roept daar wil ik dit wel mee gaan delen/testen. ;)

Maar dat betekent ook ieder verschillend downloaden, en dus ook uitwisselen. :biggrin:

Oeps, mag dit eigenlijk?

al zoekende naar een oplosing die buiten betalen voor een premium account die er niet is, kom ik weer leuke muziek tegen...

En zoals ik al zovaak hier gepost heb is dit gewoon een manier van zoeken en ontleden!

Ik ga dit toch eens duidelijk aan jullie uitleggen denk ik. ;)

Maar waarom nou een ouw ventje???

Nou ik ben harstikkeBlauw, blauw, blauw... :draai:

Dat ze zoveel van die onzin op 2 dvd kunnen persen, en dat dan ook nog aan dat schijfje blijft plakken.

Ik zal strakkies ff kijken of ik nog wat van die zooi op de cheftp kan zetten.

Groet Roberto

Misschien is er iemand die mij een uitnodiging wil sturen voor Bedrock?/Alvast bedankt...

Ik heb er helaas geen meer anders kreeg je er van mij 1.

Schijnbaar worden deze maar 1 keer verstrekt.

Op de FTP "orginele piratenhits" deel 1 tm 59, viel spass

En ik zou niet weten hoe ik iemand op bedrock moest uitnodigen

Als jij geregistreerd bent krijg je na verloop van tijd uitnodigingen verstrekt, die zie je bovenaan staan.

Thanks roberto deze gaan we binnenhalen, en zodra ik mijn premium account heb bij rapidshare dan ga ik die andere ( top 2500) downloaden, en dan gooien we die ook wel op de ftp. ;)

Ik wilde laats ook zo'n rapid share accountje aanschaffen, maar dat kan alleen nog maar met Pay-Pal, en niet meer gewoon met een credit-card.
Vroeger heb ik wel eens maandje een account gehad, en dat werkte best heel goed.
Dus Freggel1......ik doe mee!!....ieder de helft.
Heb jij een pay pal account?

Oh ja, ik heb nog een uitnodiging voor bedrock ik heb er nu 3 gehad, en dus nog 1 over, ik ben er heel zuinig op.
@Satguy, heb je hem ondertussen al? Anders krijg je hem van mij.

Je zult even een paar dagen moeten wachten, want ik heb vanmorgen geld overgemaakt naar pay-pall, en dat duurt een dag of 3. ;)

Ik laat het jou TZT weten.

Nee heb hem nog niet dus houdt me aanbevolen... alvast heel erg bedankt

Dat delen van dat rapidshare-account gaat volgens mij voorlopig niet door.

Ik zat vanmorgen te downloaden, maar ik lig er al voor een dag uit!

Waarom?

Je krijgt bij het premium-account zgn punten, ik heb er nu 8.000 en dat wil zeggen dat ik iets meer dan 1 gig per dag kan downloaden, dus ik lig er binnen het uur al uit voor 24 uur, pas bij 20.000 punten kun je 3 gig per 24 uur downloaden.

Ach dan gaan we morgen weer verder, kan ik toch weer een paar leuke cdtjes binnenhalen, maar het gaat ook blijven een account van 1 maand.

Ohja en delen zal volgens mij niet gaan lukken, want zodat ik het begrepen heb volgt men je ip-adres.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan