Topfield pro 3000 ci wat is mis met deze vraag

C

clouseau

Ik gebruik de firmware TF.JCI 3.58.50 deze loopt steeds vast en oeps gecodeerd terwijl ik een orginele kaart heb van canal digitaal weet iemand hoe dat komt.


Volgens een andere site is deze vraag stelling DOM.
UuUu misschien ben ik niet de slimste maar ik vraag me af of ik deze vraag hier kan stellen zonder een ban!!!
 
Ja hoor, we denken dat met zo'n vraag niets mis is hier.

We kennen helaas die firmware niet, dus inh. kunnen we je niet beantwoorden. Kun je iets meer details geven over je originele kaart? Wat is het voor een kaart, wat is de datum (volgens de kaart) van de laatste update, of kun je die niet meer achterhalen.

Misschien dat voor de kenners van de Topfield misschien wel meer detailinfo is benodigd. In dat geval kun je beter exact omschrijven wat er wanneer gebeurt want een term zoals "het loopt vast" daar zal niet iedereen altijd iets mee kunnen.
 
Hasjo,

Volgens mij werk je met de MR1.013, is dat een "echte" MR of bijv. een Axas?
Het komt wel eens voor dat deze MR in combi met een originele kaart spontaan gaat initialiseren!!
Hierdoor krijg je "stilstaand" beeld of bijv. "geen of gecodeerde uitzending".
Je kan het eens proberen met een andere MR-versie bijv. de 1.071 of anders toch een andere cam!!
Heb hier zelf namelijk op mijn TF niet of nauwelijks last van!!

Tevens zou je ook in plaats van letters en getallen ff kunnen kijken van welke datum de firmware is die je gebruikt.
 
Heb nog nooit problemen gehad met mijn topfield,, maar sinds ik hem bij mijn ouders heb neergezet met een MR en een Alphacrypt module erin met premiere kaart gebeurd het regelmatig dat zomaar ineens de zenderlijst eruit knalt.

Dan moet ik effe handmatig scannen opstarten en dan zo gauw hij 1 zender gevonden heeft stop zetten en dan staat alles weer netjes terug.

Dit probleem schijnt bekend te zijn bij topfield in Korea.

firmware is de laatste nieuwe die erin zit van de korea site.

Nogmaals,, Mr tesamen met een joker of aston cam hebben mij nog nooit problemen opgeleverd.
 
Mijn 4000 had indertijd ook regelmatig last van freezes al weet ik niet meer zo snel welke versie er toen op de mr stond ben toen overgestapt op de X cam en die draait super op de topfield.Heb nu wel een originele canaldigitaalkaart gekocht in combinatie met de matrix reloaded met versie ucas3.1+ en dat draait ook probleemloos.
 
Freezes had ik ook,, maar dat is iets anders dan vastlopen, dat heb ik nooit gehad,, maar de laatste officiele MR versie heeft haast geen freezes meer.
 
Inmiddels ben ik aan de hobby geslagen,
mr 1.40 er opgezet en even kijken of deze wel lekker loopt.
zodra ik meer weet geef ik een gil hoe het werkt en of in nog vast loopt in iedergeval bedankt voor jullie hulp ...
Zo iest verwachte ik niet op de kinder site waar ik ook deze vraag stelde.
 
Duck ik ben niet thuis in het kijken naar datums op de kaart van canaldigitaal maar op mijn MR loop de groene kaart af en toe vast.
Ik denk eeerder dat het een probleem is van de firm,
maar weet dit niet echt zeker....
 
Ik heb ook weleens een probleem hiermee en soms helpt het dan weleens om van cam slot te veranderen.(onder wordt dus boven of boven wordt onder) Je kan ook proberen een andere versie van je cam erop zetten.

Suc6,

Nr.10
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan