Toppie draait niet meer

B

bart-himself

Hoi,
sinds enige tijd geeft mijn topfield 4000 pvr geen signaal meer af aan mijn motor zodat hij vanzelf naar een andere satelliet draait.
De motor is niet stuk, de instellingen kloppen.
Wanneer ik handmatig in een van de menu's de schotel laat draaien, doet hij het wel.
Kan het zijn dat ik een verkeerde firmware erin heb zitten ? Nu: tf-jpc 4.59.01 van maart 16 2007.
Kan ik een oudere firmware dan terugzetten?
Ik heb al fabrieksinstellingen terugzetten gedaan maar nog steeds draait ie niet.
Weet iemand een oplossing.
Alvast bedankt.
Marco.
 
hallo,

heb je in usals MENU bij LNB menu: power wel op ON staan??

grtz Satellite
 
hallo Satellite,

ja lnb power staat aan.
12 Volt staat uit, maar ook al zet ik die ook aan doet ie het nog niet.
Zoals gezegd alleen wanneer ik in het Usals menu handmatig een stop naar oost of west klik, draait ie wel.
Gr. Marco.
 
Hallo Satellite,
bedankt voor je prive bericht.
Ondertussen heb ik het probleem gevonden. Ik heb een oudere firmware teruggezet waarvan ik wist dat ik daar al mee gedraaid heb. Maar helaas, ook deze deed het niet. Toen een andere 4000pvr aangesloten. Ook deze draaide niet. Dus is het de motor,maar hoe kan dat dan als ik hem wel manueel kan draaien ? Geen idee, dus heb ik de motor gereset en wat denk je, hij doet het weer. Toen heb ik weer de laatste nieuwe firmware erop gezet en draaide hij niet meer ! Wederom de motor gereset en ja, hij doet het weer. Dus ik denk dat er iets fout gaat bij firmware veranderingen. Weet niet wat, maar ik heb gelukkig wel de oplossing gevonden.
Toch bedankt voor je hulp zover. Misschien hebben anderen baat bij mijn oplossing.
Groetjes Marco uit luxemburg.
 
Ik denk dat je lnb stuk is.

Vr.gr. Janblues
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan