- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 70
Op een dag ziet een alleenstaande vrouw die heel arm is het niet meer zitten. Ze besluit om een brief aan God te schrijven. "Als u echt bestaat, kunt u mij dan ? 200,- bezorgen, want ik kan anders de huur niet meer betalen." De vrouw doet de brief op de post gericht aan God de Almachtige Plaats Hemel. De brief komt aan bij de post op de afdeling onbekende adressen. Daar wordt de brief open gemaakt en gelezen. Na het lezen van de brief heeft de postbeambte medeleven met de alleenstaande vrouw. De beambte besluit om tijdens de pauze met de pet rond te gaan en op deze manier wat geld op te halen voor de vrouw. Uiteneindelijk wordt ? 180,- opgehaald. De beambte stuurt de brief terug aan de vrouw. De vrouw ontvangt met genoegen de brief terug van God. Ze opent de enveloppe en ziet tot haar grote verbazing het geld. Ze is opgelucht en verbaasd tegelijk. Na het tellen van het geld komt ze elke keer niet verder dan ? 180,-. Ze snapt er niets van........'s Avonds voor het slapen besluit ze tot God te bidden omdat het haar toch niet zint. "God bedankt dat u hebt bewezen dat u echt bestaat, maar als u voortaan geld aan mij stuurt, wilt u dat dan niet meer via de TPG-post doen want die gasten hebben ? 20,- van u gift zonder het te vragen ingehouden."