Tps

P

pedege

Iemand een idee wanneer TPS ( Multivision) terug open komt ? Blijkbaar is de masterkey veranderd ?
 
Het schijnt op de Tita ook weer open te zijn op de WLTDO files.
 
Heb de file gevonden op lucifer maar snap er nog niet veel van.
 
Welke files heb je ook alweer nodig om je tita blue geschikt te maken voor WLTDO.

Mijn kaartje heb ik moeten erasen en resetten.

M.vr.gr


Hugow
 
Mischien een idee om hier een gebruiksaanwijzing te zetten voor de wltdo-files,hoe je deze progt op de tita,want veel weten dat niet...
 
ik heb het geprobeerd, maar krijg alleen licht op 1 west

Groet Aka
 
Na vele malen proggen heb ik eindelijk TPS op de Who the dogs out met TITA Blue in combinatie MR 1.071

Ik maakte de fout door WLTDO en Who let the dogs out door elkaar te halen. Er zit een verschil in beide ( Zie Tony Doe).

Bij versie 2.4 zijn voor zowel WLTDO en Who lets the dogs out aparte update files bij Tony doe.

Alleen vallen de Nederlandse zenders uit bij versie 2.4 ondanks mijn abbo bij canal +

Wie weet hier een antwoordt op?


Succes ermee.

M.vr.gr

Hugow
 
@drdre: uitleg geven over het proggen van een kaart teneinde illegaal te kijken, wordt niet op dit board gedaan. Lees de boardregels even a.u.b.
 
Het begint hier te lijken op sat4all,daar mag ook niks of je posting wordt verwijderd of zelfs gebant!
 
Originally posted by drdre
Het begint hier te lijken op sat4all,daar mag ook niks of je posting wordt verwijderd of zelfs gebant!


grrrrrrrrrrrrrr

En als je niet uitkijkt word je hier ook for life geband.
En zoals mijn Collega van het eendenteam al vertelde het mag gewoon niet.

Laat dit een waarschuwing zijn voor je drdre.

Tot Sinas,

Wizzzzz
 
Even voor de goede orde:
Die hondenboel werkt dus niet op MR 1.080?
Alleen op MR 1.070?

En welke instellingen te gebruiken bij HumToH?
 
Waarom kan ik wel kijken met een mr 1,07 en tietenkaart,
en niet gewoon met een freexcam en een fun kaart.
 
ik den k dat ze de humaxbezitters vergeten zijn , det het allemaal draaid om dreambox en duurdere cams .
zit er hier ook weer geen luchtje aan (comercieel gezien)??
 
vanmiddag titakaart geprogrammeerd met tmb

werkt nagenoeg perfekt in emb samsung

wel wat spelen met de pids

ook conax blijft gewoon werken en natuurlijk tps

franshals
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan