tq xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rvouwel

heb een rotor gekocht en alle xxx enz
via hispasat wist dit ook niet maar werkt dus ook zonder seca 2 kom je heel ver robbie beer
{editted by duckteam}

er wordt hier zoveel ge-edit dat geen bericht meer gevolgd kan worden,sorry had je graag willen helpen maar kom hier geen wijs uit misschien dat je ==== of ########### kan proberen je weet het tenslotte nooit

Via pm gaat alles uitstekend, inmiddels weet men toch dat links naar keys en keysites/filesites worden weggeedit of niet? :)

hoi,
voordien keek ik nog graag een beetje rond bij het eendenforum, maar dat is nu wel een beetje triest aan het worden.
Natuurlijkbegrijp ik het dat bepaalde zaken zoals keys en files niet openlijk gegeven mogen worden.
Maar links zijn nog toelaatbaar want als je via de google ofzo gaat dan heb je die ook. En een google sluiten ze ook niet zomaar want het is zoals het is : vragen is goed maar gebruiken is fout. Kijk maar naar al de "ezels ",daar kan je alles naar beneden halen en die worden ook niet gestopt.
Als ik een kamer verhuur waar mensen samen kunnen komen om te praten en die praten dan over iets wat niet zo wettelijks dan worden toch de mensen die het doen bestraft en niet degene die de kamer verhuurt.
Is hier niet een beetje de angst aan het toegrijpen, precies wat c+ wil???
Tuurlijk heb ik makkelijk praten want ik heb wat dit betreft geen verbinding met de eendjes maar als het zo verder gaat is de duck zijn vijver kwijt en zit op het droge.

silverfox

Tja dat moet dan maar, links naar keys en keysites zijn niet toegestaan.
Dat je ze op google vind kan best, maar er is al eerder uitgelegd geworden, dat Duck geen centen heeft voor een advocaat en sommige medewerkers het zich niet kunnen permitteren voor de rechter te verschijnen, schuldig of onschuldig.
Wat google doet moet google weten. Als altavista files verspreid hoeft Duck het nog niet te doen.
Google moet het zelf weten, die zal ook meer invloed en centen hebben als C+ er eens vervelend tegen mocht gaan doen.

Het enige wat triest is momenteel op het Duckforum is dat eindeloze en steeds weer terugkomende commentaar van jammer dit en saai zus en waarom niet zo.
Er is een nieuw beleid er zijn beslissingen genomen door het Duckteam en daar blijft het bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan