TS converteren naar MPEG ?

• Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Ik wil een aantal zaken die ik heb opgenomen op de dreambox overzetten naar MPEG om ze op DVD te zetten.

Een uitleg over hoe ik DVD's moet maken zoek ik niet, maar wel een goede manier om de TS bestanden om te zetten naar MPEG.

Bij Sjerom is er sprake van ProjectX, maar die download werkt niet. En het ziet er ook al niet echt eenvoudig uit ... pogingen om die soft ergens te vinden lukken ook al niet.

Met Xmuxer geprobeerd, dat lukt wel, maar audio is niet in sync.

Wie heeft hier ervaring mee ?

CU
Red

Volgens ons weet Muppet daar meer over te vertellen. We zullen hem eens op deze thread attenderen.

hai,

Valt mee hoor dat moeilijke!
Je haalt de bestanden binnen met dreamtsman, das makkelijk, verder idd zoals bij sjerom de demuxer downen , projectx icm java plugin.

als je contact met me zoekt in pm bv kan ik je e e a uitleggen, en ik heb tmpgencoder compleet voor je!

Zal je graag verder helpen, ik al heel veel op dvd gezet met deze proggies.....:)

Download toch maar even de zaken zoals bij sjerom beschreven.....

Ik ben overigens elke avond op chat duck, dus das misschien ook handig

Net DVR Studio ontdekt.

Ziet er heel goed uit, doet de conversie naar MPEG razendsnel. Maar wat sterker is, je kan ook de stukken reclame knippen uit de TS file, en deze dan terug op de Dreambox zetten. Da's ook heel handig.

http://www.haenlein-software.de
Hier kan je DVR Studio vinden.

Als er iemand nu nog een crack wil/kan vinden, want die heb ik nog niet gevonden. Toch niet voor de recentste versie.

CU
Red

En de crack heb ik ook inmiddels ... via edonkey.

Dvr-Studio_v098c_eng_incl_crack.zip

Deze heb je nodig, de andere die er staat is fake

CU
Red

Op algemeen verzoek ...
De file staat op de DVB Upload in Polen.

CU
Red

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan