TV Vlaanderen en canal digitaal nl

dedoele

New Member
Lid sinds
1 aug 2015
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
53
Locatie
Herk-De-Stad
Beste, ik ben meer dan 1 jaar niet meer op jullie forum geweest omdat ik door mijn nieuwbouw er eventjes uit was, ik heb mij opnieuw moeten registreren bij jullie en uiteraard met dezelfde gegevens. Ben blij terug te zijn want ik heb het hele start digitaal satelite via duckfiles meegemaakt en veel geleerd.

Nu mijn vraagje, ik ben geabonneerd op TV Vlaanderen, ik heb 1 kaart maar ik kan gratis naar een 2de tv kijken met een extra kaart, maar deze 2 tv gebruik ik toch niet, nu vroeg ik mij af of dat ik eventueel met iemand een ruil kan doen voor een kaart van canal digitaal want ik zou graag ook de Nederlandse kanalen willen hebben. Indien interesse hoor ik het wel !

Duckfiles: jullie zijn nog steeds top, doe zo verder !
 
Oops, je mag geen kaarten aan een ander geven.
Volgens ons kun je met een 2e kaart niet gratis kijken want je moet voor een 2e kaart ook betalen. Daarnaast is elke 2e kaart niet altijd gelijk en hangt (qua zenders) af wat voor hoofdabonnement je hebt.

Wat jij wil lijkt ons te leiden naar een illegale activiteit.
Het vragen op zich is niet illegaal, dus we doen er geen slotje op, maar reacties graag via een Peroonlijk Bericht (PM) aan de topic starter
 
Klopt helemaal, kaart kost 29? maar uiteraard is dit voor mijn rekening, reageren graag Prive alvast bedankt
 
Huh, hoe kan iemand reageren als er een slotje op zit?

ff een edit, slecht gelezen, er staat geen slotje....  :sorry:
 
En voor degene die niet weet hoe je de topic starter via een persoonlijk bericht kunt bereiken, klik je gewoon hier
 
Ik wil mijn vraag nogmaals stellen, wie wil een ruil doen van kaart, u krijgt van mij een kaart van TV Vlaanderen en ik van u tv digitaal NL, ik betaal voor de tv kaart maandelijks en zal bij u perfect werken, u doet voor mij hetzelfde en we zijn beiden tevreden ! Ik doe dit alleen maar omdat als ik in het buitenland op vakantie ben dan kan ik ook via TV Digitaal het Belgische voetbal volgen, op TV Vlaanderen is geen voetbal spijtig genoeg ! Ik wou mij reeds abonneren op TV Digitaal maar dan moet je een Nederlands postbus hebben !
 
Je laatste opmerking klopt niet.
Het is mogelijk een CD kaart te regelen met buitenlands adres en bank rek. no.

Maar de CD organisatie maakt dat zo moeilijk, dat het simpeler is, een reisje naar de maan te boeken....
Gr. George
 
2 de kaart NL wordt behoorlijk duurder ? 9,50 per maand dan nog de registratie en aanschaf erbij ongeveer ? 100,00 samen. Kaart en abo 1 jaar ? 314,00
Dus geen eerlijke ruil.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan