tweede tv op IPbox?

G

gerald

Hallo,

Weet iemand of je op de AB IPbox 9000HD plus ook op de tweede tuner een tweede tv kunt aansluiten, of is deze alleen voor opname?

Nu heb ik dit wel op mijn Pace Puma, maar nu hoorde ik dat de tuners van tegenwoordig de tweede tuner alleen hebben voor opname.

Maar volgens mij kun je toch die tweede scart aansluiting i.p.v naar een videorecorder naar een tweede tv doen??

Wie o wie heeft hier ervaring mee?

mvrgr,

Gerald Olthof

 
Hoi.

Dit is op dit moment niet mogelijk.

Ik ken het schema van de 9000HD niet, maar ik denk niet dat de scart uitgangen apart aangestuurd worden.

Je kunt ze ook niet apart instellen.

De Pace Puma is een multiroom apparaat, daarin is dus wel alles voorbereid om aparte ruimtes te kunnen bedienen.

Die is dus intern heel anders.

Nou weet je nooit wat de toekomst brengen zal, maar de opties in de verschillende softwares die ik voor deze ontvanger heb gezien bieden geen van allen ook maar iets wat in deze richting gaat.

 
Maar hij wordt standaard zonder hardeschijf geleverd, dus dan zou je een video- of dvdrecorder op de tweede scart aansluiten, dus dan zou je toch zeggen dat dat dan voor de tweede tuner is?

 
Laatst bewerkt:
Nee.

Je kunt er een harde schijf in bouwen, of er een schijf of dikke USB stick aan hangen via de USB poort.

En je kunt er ook een netwerk schijf of een gedeelde schijf in een PC aan hangen.

Mogelijkheden zat dus wat dat betreft.

Die signalen worden via een heel ander kanaal afgehandeld dan de scart signalen.

Die scart signalen zijn analoog en het analoge gedeelte sla je over als je iets met een harde schijf gaat doen.

Die signalen gaan dus een heel andere route.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan