Tweety laatste posting!!!

T

tweety

Aangezien het er op lijkt dat de duck nu echt verandert is
en er ook mensen gebant worden zonder reden,zal dit de laatste posting van mij op dit board worden,niet door een ban
zoals bij sat4all,waar ik ook de moeite niet meer neem om met een andere naam te posten,want ik vind als ze daar geen prijs op stellen dan niet,toch!!
Ik hoop dat dit bericht wel even blijft staan,want de censuur is nu ten top!!
Het ga jullie goed en ik zal wel blijven lezen,hopende op dat het hier ooit nog eens weer gewoon wordt.Maar posten zal ik na deze keer niet meer,omdat ik zelf niet denk dat de sfeer hier ooit nog ten goede verandert,iets wat ik jammer vindt.
Ik vermoed dat het hier ook wel heel wat rustiger gaat worden.

1 voordeel is er wel voor jullie,de mensen die kritiek durven te uiten op het nu gevoerde beleid zullen langzaam aan verdwijnen.
Of ze worden gebant of ze gaan vrijwillig.

Hastalavista babes!!!!
 
In andere threads heb ik ook mijn verhaal vertelt.
Ik sta hier ook achter, zal hier voorlopig nix meer posten.
en dan dat gedoe met RAT***2 die jullie steunen. en vervolgens kan dat allemaal niet meer door de beugel.
Een kaartje beschrijven voor een settinglijst voor de Open FW. en ja toevallig kan er meer mee. Moet daarom iemand geband worden. Hij schreef nog in de geest van : ik hoop dat ik niet geband wordt!!!
Etc etc.

Veel plezier nog verder allen, en zal voorlopig nix meer schrijven

Spirit
 
@tweety: duck is niet veranderd. Het zijn de gebruikers die aanleiding geven dat duck handelt zoals er wordt gehandeld.

Er wordt niemand zonder reden. Degene die gebanned wordt zonder reden (en niemand anders), verzoeke zich via PM met ons in verbinding te stellen.

De censuur is niet ten top. Jij hebt er voor gekozen om je bericht meervoudig (stuk of 3 keer) in allerlei forums te plaatsen. Het was je ontgaan dat je bericht niet was weggehaald maar verplaatst. Jammer dat je niet verder hebt gekeken en/of de moeite hebt genomen. Heeft dus niets met censuur te maken.

Bovendien spreek je je zelf tegen als je het bericht hierboven leest en dat vergelijkt met je user profile.

Kritiek staan we voor open, maar wel gefundeerde kritiek en niet gebaseerd op eigen geformuleerde en/of ge?nterpreteerde zaken. En dit laatste gebeurt helaas te vaak.
 
@spirit: wij steunen geen rat. we hebben getracht ??n posting open te laten zoals (dachten we) door black tiger aangegeven. V.w.b. die ban waar je overschrijft het volgende.

Je geeft blijk niet van alle feiten op de hoogte te zijn. Dat kon je overigens ook niet, maar je gaat wel zelf zitten interpreteren en dingen lopen aanhalen die absoluut niet waar zijn. Betr. heeft g??n ban gekregen vanwege die settinglijst. W?l is het zo dat vanwege die posting over de settinglijst, hij alleen kon lezen. Daar is communicatie via PM overgeweest. We hebben met betr. al vaker via PM gecommuniceerd over een aantal (andere) zaken. Vervolgens gebeurt er weer iets en dan is een ban een logisch gevolg. Als betr. oprecht en integer zou zijn geweest, dan had hij via een andere manier maar wel direct met ons in contact getreden. Hij weet ons drommels goed te vinden. Dan was er dus geen ban geweest. Dat heeft die niet gedaan, sterker nog hij heeft een - in onze ogen - laatdunkende actie uitgevoerd. Ook dat kon je niet allemaal weten.

Er is niets mis met het geven van uitleg over een settinglijst dat weet jij ook. Het is niet toevallig dat je met dat programma meer kunt. We willen hier gewoon niet dat er wordt uitgelegd hoe je een eeprom kunt beschrijven ook niet in het voorbeeld ?n de omstandigheden zoals in dat bericht aangegeven.

En wees nu eerlijk er staat heel duidelijk in de regels dat ze niet absoluut en uitputtend zijn althans woorden van gelijke strekking. Iedereen weet drommels goed wat wel en niet mag en bij twijfel is er altijd nog de mogelijkheid tot het inwinnen van informatie via PM. Kennelijk hebben de betr. personen daar geen behoefte aan gehad en dat kan, alleen moet er achteraf niet worden gezeurd.
 
Tweety, ik zal je postings erg missen omdat ze erg leuk waren.
Maar ja voor jou is er toch weinig verandert, die postings die ik las gingen niet over het sat gebeuren.

Ik zag al op een ander board dat je eraan kwam en tevens dat het eendeteam nogal zwart afgeschildert wordt.

Zonde om dat te lezen, vooral dat dit eendeteam vanalles probeert om het iedereen naar zijn zin te maken, maar op afstand zoals ik ook hier zit is het werk van anderen makkeijk af te keuren.
In veel bedrijven is de direktie ook de boosdoener.

De verwachtingen bij anderen is erg hoog gegrepen, het satgebeuren zal minder worden en zou elders veel meer toegelaten worden dan kan je ook verwachten dat er wat zal gebeuren.

Flip
 
Originally posted by flip
Ik zag al op een ander board dat je eraan kwam en tevens dat het eendeteam nogal zwart afgeschildert wordt.

Flip, zulke dingen gebeuren. Het is vaker een teken van zwakte dan van sterkte. In dit geval zal dat niet anders zijn. Het zegt overigens genoeg over bep. personen (attitude, niveau e.d.). Laten we er maar geen woorden meer over vuil maken, degenen die dit soort dingen doen zijn het immers niet waard.

Verzoeke bovenstaande als niet geschreven beschouwen a.g.v. reactie in deze thread van Tweety (20:57 uur board time).
 
Echt allerlaatste posting dan.

Flip niet voor het 1 of ander,maar je loopt de boel een beetje op te naaien.
Er wordt daar voor de rest niemand zwart afgeschilderd,ook het duckteam niet.
Het duidelijk mogen zijn,dat we wel afgelopen tijd het erg naar ons zin hebben gehad op het duckboard.
Alleen nu het beleid strenger is geworden,en ik en sommige andere het daar om het momenteel niet naar ons zin meer hebben,er door diegene is besloten om naar een ander board te vertrekken ,in elk geval voorlopig.Niemand wordt daar dus zwart afgeschilderd,het strengere beleid heeft ons dat besluit doen nemen,ieder voor zichzelf.Voor mij persoonlijk vindt ik het beleid te streng,en een ban die aan iemand is gegeven,is volgens mij een onterechte.Maar dat is het duckteam hun keus,en is hun goed recht,en het is ons goed recht om naar een ander board te gaan.En duck kan zelf ook zien dat er voor de rest inderdaad niemand zwart gemaakt wordt.
Ik hoop dat het zo duidelijk is,voor er weer rare praatjes en ruzie tussen boards komen,want daar schiet helemaal niemand wat mee op.
 
Ik zag niet dat het eendenteam zwart afgeschildert werd, of ze moeten dat daar ook al weer weggehaald hebben.
Wel zag ik wat onvrede uitingen over het Duck board maar goed, da's normaal als iemand boos ergens weggaat.

Daarnaast zag ik Lagos nog maar eens die posting plaatsen waar het om ging (die settings dingens) wat mij alleen maar de indruk geeft dat ie de strekking van het verhaal nog altijd niet begrepen heeft. Het zij zo.
Maar dat mag de pret niet drukken, als ze daar nu verder kunnen met de hobby op de manier zoals zij dat graag willen is het toch goed? Dan hebben wij discussierust, zij hebben hun mogelijkheden weer die ze zochten, iedereen weer happy.:)
 
@tweety: Wij trekken onze eerdere gedane bewoordingen weer in. Wij gaan echter niet alle boarden langs om te kijken of en wat er wordt geschreven. Dat wil niet zeggen dat we er nooit komen. We zijn inderdaad afgegaan op hetgeen flip hier heeft geschreven net zoals we met deze posting afgaan op hetgeen jij schrijft. Je toelichting/verklaring is voor ons in ieder geval duidelijk. Bedankt voor je reactie.
 
je heb eenden en dove kwartels..




maar de eenden zijn weg en de dove kwartels blijven zitten..

zo nu krijg ik een ban
 
Ach het zou je 3de pas zijn. Maar als je zo graag wilt... wie weet.:)
 
Ach BT betrokkene hoort ook in het bekende rijtje thuis. Daarnaast denk ik dat betrokkene zijn familie zo kwalificeert, lekkere persoon :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Hierbij wil ik tweety even het beste wensen

Mocht graag jou postings lezen en jij bent toch 1 van de oude rotten die we nu moeten missen.

Ben momentel niet veel op het board wat ook wel eens anders is
geweest.

Heeft niets met het forum te maken en ook niet omdat de hobby minder in trek is omdat er weinig meer te zien is.

Toch vind ik het jammer dat de maatregelen een stuk strenger zijn geworden.
Dat zal zijn redenen ook wel weer hebben.

Kan me nog wel herrinneren, dat ik iemand vroeg via pm terug te schrijven,dat ik via pm behoorlijk wat reacties kreeg waarom dat niet public op het board mocht en dat ik info voor mezelf hield, en dat ik die betreffende persoon maar even vertellen moest wat ik heb afgehandeld.
Ik heb die personen er maar opgewezen dat alles wat via pm gaat niet altijd over keys of files of iets dergelijke gaat.

EVEN TER VERDUIDELIJKING

Dit waren reacties van memberleden

Toch was ik hierdoor behoorlijk geschokt. Vond dit nogal een brutale reactie.

Dit is een van de grootste reden dat ik niet meer dagelijks te vinden ben op dit board.

Op de chat ook niet maar dat ligt aan mijn internetverbinding.
Zit via de telefoonlijn eb in een avondje op de chat ben je gauw wat beluurtjes verder

Ik heb van mijn kennis nooit een geheim gemaakt.

Ik wil niet zeggen dat ik een wiskundige knobbel heb en alle details van een codering weet.

Wel weet ik dat waar ik iemand mee van dienst kon zijn, ik die personen soms tot midden in de nacht via mijn telefoonlijntje heb geholpen met hoe bijv een bepaalde info uit een kaart te halen zodat die persoon ook wist waar over werd gesproken.

Ik denk toch dat die personen het ruimteschip hier hebben verlaten, en dat de echte hobby-isten achter de schermen lekker door gaan met de hobby en af en toe hun gezicht even laten zien.

Hobby is nou weer interessant aan het worden. Er wordt nu elke maand niet meer gezeurt van "mijn kaart werkt niet wie heeft een werkend filetje?"

Dit wou ik ffe kwijt .

En tweety Ga gewoon door met de hobby.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan