Tweety

G

goka

Hey guys,

Leeft Tweety nog?maw is hij de winter goed doorgekomen?
Ik hoop snel weer eens iets van hem te horen, te lezen, dan wel te leren.
Wedden dat hij al een tita kaart heeft!
Goka

Tweety is er nog hoor hij zit veel bij een ander board wil hem hier ook weer terug.
Mis zijn ideeen en uileg van sommige dingen.

Dus Tweet als je dit leest kom ook hier weer.....

Ik sluit me hier bij aan.
Tweety MOET terug.
Hoe kom ik anders de zondag door zonder zijn linkjes.

Haal tweety over de streep.

Tweety Tweety Tweety Tweety Tweety Tweety

Ik hoop ook dat Tweety terug komt, alleen heb ik er een hardhoofd in.

Tweety heeft op een ander board, zelf zijn eigen Dark Room gekregen en i s daar nu ook Dark Room Moderator van.

Tweety we missen je duidelijke uitleg hier op het Duck board.

Tussen Duck en Tweety dient eerst de lucht opgekaard moet worden.

Groet Robfra

dan lees je toch gewoon verder op het andere board.
Ik zie het probleem niet....

Als je gewend bent hier in een Rolls Royce te rijden dan is het rijden in een dafje toch ook niks!!!

Kortom wat heb ik bij Huts te zoeken. Je bent een duckfan of niet.

Dus,..........

Inderdaad als je een RollsRoyce gewoon bent, en je valt in een prt prt pff Trabantje dan is het inderdaad niets meer!
Type van Trabantje is Duck geworden bijna kaduckelijk!

Ik geloof niet dat we Duck met een Trabantje kunnen vergelijken. Okay Duck is niet meer de Duck die het geweest is, maar wie weet wat er hier straks weer allemaal mogelijk is.
Als je het beleid hier op Duck niet ondersteund dan moet je maar ergens anders gaan kijken,
of anders de commentaar voor je houden.

De vraag was waar is Tweety we missen zijn duidelijke uitleg. En wat kunnen wij er aan doen om Tweety hier weer als actief lid te verwelkomen.

Robfra

Tsja ik snap het eigenlijk niet zo goed ik zit op beide boarden ik lees de treads van tweety vind ik zeker leuk maar om nu onzin te verkopen ik mis hem zo en je weet dat hij op een ander board zijn links kan lezen lees je ze toch even daar en op de vergelijkingen ga ik zeker niet op in.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan