Twente stream!!!

T

twilight

Ergens in de omgeving van Rijssen in Twente, staat een radio ontvanger, en deze geeft alle radiopiraten weer die hier in Twente draaien.

De url is;

http://213.132.212.242:8040

Veel luister plezier!, GR Fred.

Deze foutmelding krijg ik dus wel meer als ik naar internetpiraten wil luisteren @twilight, ik heb er al diverse gevonden die het wel doen.

Maar bij degene die het niet doen daar krijg ik de bovenstaande melding.

Even kort en bondig waar dit gebeurd: Op dit moment is mediaplayer het eerste programma dat ik voor zulke soort dingen gebruik, dus als ik bij de link die jij gaf op listen klik , wordt automatisch windows mediaplayer geopend maar ik krijg dan direct de melding dat hij het bestand niet af kan spelen "0xC00D1199"!

Ik heb al veel gezocht om deze fout op te lossen maar ik ben er nog niet in geslaagd, het zal wellicht met realplayer wel werken, maar ik wil het toch ook onder mediaplayer werkend zien te krijgen.

Wellicht heb jij "Twilight" hiervoor de oplossing....

Zo nee dan misschien iemand anders.

Gewoon luisteren met Winamp...

Kijk even bij cracks.am

GR Fred.

Nog een tipje!

Soms kan het ook wel eens helpen, om de /listen.pls achter de url weg te halen...

GR Fred.

Kan bijna niet meer typen lopen hier constant polenaise lijkt wel carnaval......

Hahahahaha, Pikkie toch...

Polonaise lopen zonder mij???

GR Fred.

Komt mooi uit voor morgenavond, ga ik een feestje bouwen, h??l de avond bier en polonaise!!!!!!!!!!!!:biggrin::biggrin::biggrin:

(Nou alleen mediaplayer nog aan de gang zien te krijgen....)

Bier zonder mij grrrrrrrrrrrrrrrrrr lol freggel1

@pikkie, ik heb ook nooit gezegd dat er bij mij voor jou g??n pilsje klaar staat!!!!!

Ik zal het zo zeggen normaal staan er bij mij gemiddeld 5 kratjes koud, dus er kan voor jou wel een flesje af hoor:biggrin::biggrin::biggrin:

Kan dat, of ligt dat bij mij maar de klankkleur is ten hoogste beluisterbaar en het spectrum is behalve beperkt ook totaal scheefgetrokken?

Geluid is hier toppie hoor...

Originally posted by Jan Ambers
Kan dat, of ligt dat bij mij maar de klankkleur is ten hoogste beluisterbaar en het spectrum is behalve beperkt ook totaal scheefgetrokken?

Nou het nadeel van een stream is dat niet elke piraat het zelfde geluid heeft, En daarin tegen is de bandbreedte ook maar 56k.

Toch hebben we deze week getest met het doorgeven van Radio Veronica 97.7mhz, en hier is de klankkleur op afgestemd, dus gezocht naar het minimale verschil, tussen de ether en internet.

GR Fred.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan