Twilight is nu ook hier te vinden!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

twilight

Hoi,

Er schijnt hier nog wel iets te mogen, dus proberen we dit ook maar eens....

Gr Fred.

Ben net lid geworden :biggrin:
En de fun goes on !

kijk uit dat je niet door de mod en zijn companen wordt uitgekafferd en geband
let op dat je ze niet tegen spreekt
dan wordt in publiek te kijk gezet en krijg je een paar dagen erna een EXUUS en een BAN van de kwakzalver zelf
dat is nou wat je noemt een toppertje
een site voor hypocrieten
een site die iets toe te voegen heeft aan de hobby

En laat ik nu de kwakzalver zelf zijn!

Nee een ban heb je niet zomaar, de admin tegenspreken is juist perftekt, ik weet immers ook echt niet alles!
Maar ja, je kan het natuurlijk te bond maken ook. Door eissen te gaan stellen en "dreigementen" rond te slingeren. Ja dan kan je natuurlijk ook net zo goed meteen een verzoek in dienen voor een ban!
En ja Peppi, jij bent iemand die zo'n verzoek heeft ingedient!
Of je het er nu mee eens bent of niet, je ligt er uit!
Voor de rest wil ik me er niet meer druk over maken en dat doe ik ook zeker niet meer.

Voor de rest van de bezoekers maak ik me graag druk en wil alles zoveel mogenlijk bespreekbaar en begrijpbaar maken. Daar heb ik wel jullie hulp bij nodig, want als eerder genoemd weet ik echt niet alles.

Verder kan iedereen gewoon lekker over sleutels en sloten praten bij ons, geen enkel probleem!!!

Dus tot ziens bij VDBOSCH.COM
Maar natuurlijk ook hier, want the duck will never die!

ha die diq,lekker gezellig op je board.
zeker met het aantal nieuwe leden.
en wees maar blij dat sommige leden van dit board niet naar je site komen.
heb net een aantal postings van kokki z'n maat gelezen.
maar ik zie hem al helemaal voor me in z'n matrozenpakje.
komt weinig zinnigs uit.
maar welke was kokki nou ook weer, die dikke, of die dunne?

Peppi.. Ik betreur zeer dat je op deze manier over ons denkt.
Helaas zijn er een aantal dingen geweest die niet helemaal lekker gelopen zijn tussen ons.

We hebben geprobeert het op een normale manier met je op te lossen, dit is niet gelukt. Nogmaals.. we vinden het leuk als je op ons forum gewoon gezellig discusseerd. Maar als er mensen onrust stoken, sfeer verpesten. Moeten we hier gewoon iets tegen doen.

Ik hoop dat je dit ook begrijpt, ik ben verder ook niet boos. Maar vind het niet om nu weer via Duck dit soort verhaaltjes te horen.

Als je vind dat je wel gewoon normaal kan discuseren neem dan graag eventjes contact met mij op. Ik ben ook niet de rotste.. dan lossen we dit gewoon met z'n 2tjes op!

Nou Nou Heren, kan dit niet via PM???

Ik heb het in iedergeval wel naar mijn zin!

Gr Fred.

Mijn idee!

Je bent ieder geval van harte welkom Twilight! ( En natuurlijk de rest ook! )

Over hypocriet gesproken, heb hier nog een mailtje van je met commentaar op sat4....... en jawel op Duck, en dan toch hier lopen zeiken ?????
Maar is je dus gelukt om me weer in de verleiding te brengen, had me voorgenomen me niet zo druk meer te maken om gasten zoals jij, in het verleden al te veel gedaan en geen fuck mee opgeschoten, wat mij betreft blijf je gewoon lekker weg, zit niemand op te wachten.

En ik wil ook graag meepraten als het mag,alleen krijg ik mijn retourmailtje voor het activeren niet.
Ligt niet aan jullie hoor maar aan bigfoot.Zijn wel erg traag op het moment hoor.

Gr,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan