UBEE evw 321b

Asha Belle

New Member
Lid sinds
15 jan 2015
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
1999
Sinds gisteren nw modem van ziggo.Voorheen een 3925 en met chromecast werkte het goed, maar heelas in dit modem werkt het niet.Weet iemand de juiste instelleing? Aners een tip voor een roeter die werkt met chromecast. Graag een oplossing? Met mijn laptop werkt wel met chromecast.
 
Ik verwijs niet vlug naar een ander forum, maar misschien kun je ook eens op ziggo.gebruikers.eu vragen, daar hebben wel nog al eens met dat bijltje gehakt.

Voor zover ik begrepen heb werkt Chromacast niet met dual band routers. Geef daarvoor je 5Mhz wifi een andere SSID en laat dan je Chromecast alleen met de 2,4Mhz wifi verbinden, dan zou het in principe moeten werken. Althans deze oplossing heeft bij een aantal mensen gewerkt.
Helaas kan ik je zelf niet precies vertellen hoe je dat moet instellen want ik heb thuis ook een Cisco 3925 en geen Ubee.

Een andere mogelijkheid is om een andere router achter de Ubee te hangen (ook met 2,4 Mhz netwerk) en dan via die router verbinding te maken.
 
Hartelijk dank voor de info, ga eerst proberen met zoals je het eerst schreef.Maar door dat nw modem moet ik alles opnw doen.Je hoort van mij of het lukt. vr.gr
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan