Uitlevering begonnen

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.248
Waarderingsscore
42
Punten
48
Leeftijd
121
Volgens Dr. Dish vandaag is DMM begonnen met de uitlevering van de DM 8000 zei het in kleine aantallen. Mogelijk doelt Dr. Dish op de test apparaten welke al ongeveer 2 maanden geleden geleverd zijn.
 
DMM heeft per email medegedeeld dat de beta-test fase over 2 a 3 weken wordt be?indigd en de verkoop aan particulieren aansluitend zal starten. Kosten standaard model 999 Euro.
 
Dat zijn toch geen prijzen meer!?

Eendenteam een hobby moet leuk blijven, maar ik denk dat ik het hier voorlopig nog maar even bij mijn ouwe trouwe 7000 houdt, dat ding gaat hopelijk nog een flink aantal jaren mee?

Dit mag ik van het vrouwtje hier nooit kopen...
 
Onwikkeling kosten zijn zeker uitgelopen? Dat moet de consument als eerste compenseren. kijk over een jaar maar weer.dan zijn ze voor 555,_ euro.Wat ik er never voor over heb.

Koop dan liever een goeie tweede handsje. net als mijn Heilige Koe.


Grtz/.
 
is twin tuner met DVD echter in de standaard versie zit er geen hd in.
 
eendenteam;195664 zei:
DMM heeft per email medegedeeld dat de beta-test fase over 2 a 3 weken wordt be?indigd en de verkoop aan particulieren aansluitend zal starten. Kosten standaard model 999 Euro.


BINNENKORT VERWACHT 2e week NOVEMBER!!
U kunt nu reeds reserveren, verkoopprijs is echter nog niet exact bekend.
Adviesprijs 899,-

als dit zo is is er 100euro af hi hi
 
humana;195673 zei:
BINNENKORT VERWACHT 2e week NOVEMBER!!
U kunt nu reeds reserveren, verkoopprijs is echter nog niet exact bekend.
Adviesprijs 899,-

als dit zo is is er 100euro af hi hi

nog een

De DM8000 gaat medio november uitgeleverd worden.
Helaas wordt er maar een z??r beperkt aantal uitgeleverd.
Wij raden aan om een voorbestelling te doen.
975,00 euro en op marktplaats 895,00 euro


bron bissels-elektra.nl
 
Voor die prijs kun je ook een hele mooie HTPC samenstellen(!)
 
En kan ie voor die prijs dan ook HDTV echt aan? ik lees da ie alleen de gecodeerde zenders kan lezen zie qoute: "Opmerkelijk is overigens wel dat HDTV signalen alleen kunnen worden weergegeven van ongecodeerde zenders die daarnaast ook nog eens zonder HDCP kopieerbeveiliging uitzenden. De Dreambox DM8000 lijkt volgens de opgave van Dream Multimedia dan ook niet te beschikken over de licenties voor HDMI en de HDCP kopieerbeveiliging. Hierdoor kan men bijvoorbeeld, ook met een geldig abonnement, niet kijken naar de HDTV uitzendingen van Premiere en de ongecodeerde uitzendingen van de HDTV zender Anixe HD op de Astra 1 satelliet"
 
DMM is sinds gisteren begonnen met de uitlevering aan handelaren en distributeuren.
Lees het officiele artikel hier
 
En geloof mij hij is echt het geld waard. Nu mogen we de mond open doen als betatesters.
Ik heb mijn dm sind begin october en wat een geweldige box. Met de release van gemini 3.90 voor enigma2 is het helemaal leuk. De box draait geweldig op verschillende emu,s en ook de Np emus. Het is een boel geld maar de echte liefhebber heeft het er wel voor over.
 
Dat ding blijft te duur!
Overigens ook raar dat de betatesters de mond moesten houden, of m.a.w., alleen lovende teksten schrijven.

Ik wacht eerst weleens af, en dan zal ie ook goedkoper worden :)

Groet
 
Technodad;197308 zei:
Dat ding blijft te duur!
Overigens ook raar dat de betatesters de mond moesten houden, of m.a.w., alleen lovende teksten schrijven.

Ik wacht eerst weleens af, en dan zal ie ook goedkoper worden :)

Groet

Je hebt gelijk jongen beetje vreemd allemaal....
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan