uitrichten stab

A

ADD

ik heb pas een strab hh100 gekocht maar weet een van jullie wat de instelingen zijn voor den bosch zo dat ik verder kan

 
Lekker kort door de bocht :)

Wat heb je allemaal gedaan.

Wanneer je die stab ertussen gehangen hebt, moet je de schotel wel opnieuw uitrichten.

Elders hier op het board (kijk even in het beginnersdeel) is wel te vinden hoe je je gemotoriseerde schotel uitricht, en waar je in ieder geval rekening mee moet houden.

Als je graag meer hulp wil, moet je wel even vertellen wat je allemaal gedaan hebt, en hoe.

Usals is natuurlijk hardstikke mooi maar dan moet je uiteraard wel goed beginnen.

 
heb me stab op 51.4 staan en me schotel op 22.58 zo als op http://www.thuiswater.nl/sat/ word vertelt en op 0 status op zuid ze zet de schotel en de stab heb ik gisteren gekocht om dat ik voor me verjaardag van een vriend een onvanger heb gekregen de signal sterkte nomt niet boven de 30%

 
Msschien aardig als je ook vermeldt welke ontvanger je gebruikt...:cool:

 
Van dat type ontvanger kan ik helemaal niets vinden.

Hivion (iets beter bekend als M-box) is wel te vinden, en ook een model 100x

Maar die 200 is niet te vinden.

Die 100 zou DiSEqC 1.2 en usals ondersteunen, er van uit gaande dat een 200 een nieuwer model zou zijn, zou die daar ook geen moeite mee mogen hebben.

 
ik weet wel dat hij arabisch , rusisch is en engels menu en hij heb DiSEqC 1.2 en usalsop google heb ik 3 sites ri over gevonde maar rus dat kan ik niet lezen

ADD added 2 Minutes and 1 Seconds later...

ri is rus

 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan