unsupported titanium os found

D

dedoele

Zoals iedereen zijn kaart wil updaten heb ik het ook geprobeert maar spijtig genoeg na de programatie werkt de kaart nog steeds niet.

Voor mijn card update gebruik ik het programma cardprogger 1.10.02, wanneer ik in het programma kom en wil verbinding maken met de programmer (conect to the programmer) dan komt er vanboven in het programma de mededeling:
UNSUPPORTED TITANIUM OS FOUND, en wanneer ik dan op erase
dan vind hij SMARTKEY CARD OS VERSION 01.06 FOUND,
en dan zoek ik de nieuwe codes erin en druk op burn, na een tijdje als hij klaar is dan staat erop dat het succes was,
en dan steek ik de kaart in mijn aston module, en daar komt dan tevoorschijn weer UNSUPPORTED TITANIUM CARD, ik haal de kaart erterug uit en steek hem terug in de kaartschrijver, en daar zegt hij weer wanneer ik verbinding wil maken met de kaartschrijver dan verschijnt er terug UNSUPPORTED OS FOUND

Zeg nu eens wat er scheelt, ik weet het niet meer scheelt het meschien aan de versie van mijn titanium card want ik heb gezien dat met titaniumupdater 2 uw titaniumcard kunt updaten naar verschillende versies, en ik geloof dat ik toen iets verkeerd gedaan heb want telkens als ik mijn titanium wil updaten komt na lang wachten een error.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want mijn satellite verdealer is op vakantie voor een maand, en ik wil zo graag dat alles werkt.

Groeten,

DE DOELE
 
twilight bedankt, het werkt terug, taquila terug open thanks,

Groeten,

DE DOELE
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan