Up/Downlink Magazine juni 2021 deel 2

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.810
Waarderingsscore
1.018
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ik had eentje gemist, bij deze alsnog. Het Up/Downlink Magazine nummer 13 van 12 juni 2021.

Voorwoord
Tijdelijk, voor een bepaalde tijd, voorbijgaand, vergankelijk (Van Dale). Dit woord is van toepassing op de zender die de NPO in 4K brengt: NPO1 4K. Enkel voor het EK in leven geroepen. Daarna… exit. Niet alleen via diverse kabelaars maar ook via de schotel via Canal Digitaal. We schrijven er over en Hans zet de zender in zijn kanalenlijst (extra editie 11 juni).
En wat doen jullie? Deze lijst rap downloaden en kijken? Of geven jullie niets om voetbal? Uit diverse polls blijkt dat de aandacht voor het EK-voetbal en Oranje erg overtrokken is… we zien wel. Letterlijk in 4K… of Full HD. De eindstand zal niet anders zijn! ;-)

In dit nummer onder andere:
  • NPO1 4K gestart, ook via de satelliet.
  • APEBOX CI, getest door Totaal TV en door onze redactie.
  • Inverto Ultra PLL LNB, meer opbrengst?
  • En veel meer wetenswaardigheden!
 
Ik moet zeggen dat ik 2x de nieuwe lijst heb gedownload, ergens op her forum stond het NPO 4k verhaal echter met een verkeerde transponder instelling. Hor of Ver. stond verkeerd of wat anders kleins. Maar nu lekker voetbal kijken hoor in 4K.
Geluid moest wat aangepast worden in aduiosync. vindt de kleuren wat flets, maar het beeld en de bal in beweging vindt fijner om naar te kijken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan