upc abbo

D

D-SQUAD

hi
de meeste upc gebruikers via de kabel zullen ondertussen ook wel een brief gehad hebben dat upc per: 01-01-04 de premie voor de kabel omhoog gaan gooien :(
wij betalen dan in januari ? 15.20 /PM
dat is toch van de zotte ??
mensen hier uit mijn omgeving vragen me nu wat de voordelen zijn van een schotel.
voor de nederlandse kanalen paket betaal je toch op de sat maar iets van ? 16.00 per jaar ???
oke discovery NGC nickelodeon en de belse kanalen kan je dan niet zomaar meer ontvangen of je moet er een extra abbo voor nemen.
de belse kanalen zijn toch al niet op de sat te ontvangen en ik kijk daar toch al nooit naar.
ik zit er ook aan te denken om de kabel er hier dan ook maar geheel uit te gooien :(
het nadeel is wel .. hoe los ik dat op met de kinderen die ieder een eigen tv hebben moet ik perse daar losse ontvangers voor kopen als ze onafhankelijk van elkaar naar een zender willen kijken ??
zo ja moet ik dan ook 3 keer een kaartje kopen ?? of hoe zit dat dan met Cardsharing thuis ?? en welke ontvangers heb ik dan nodig.. al met al wat is wijsheid ??? kabel houden en dik 15 euro per maand betalen of toch geheel over stappen op de sat?

Die verhoging hebben ze speciaal gedaan om de UPC klanten een betere betaalde telefoonservice te geven.

HA, HA, HA,

het mooie is dat ik hier de kabel nodig heb voor internet.

ADSL is hier nog niet mogelijk, dus zal het abbootje moeten houden.

aangezien ik zelf een schotel heb hangen, heb ik de kabel aansluiting eigenlijk niet nodig.

betaal nu 49,95 euro /maand + de 15,20 euro abbonement volgend jaar.

als er hier ADSL komt weet ik wel wat ik doe.

mvg,

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan