UPC kaart op een DB 800 kabelontvanger gebruiken

Wing39

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
27 sep 2008
Berichten
557
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
58
Hallo vrienden,

Ik hoop dat iemand mij een beetje in de goede richting kan helpen.

Een vriend van mij heeft een Dreambox 800 kabel ontvanger, weliswaar zo een bami ding maar dat boeit niet.

Nou heb ik dat ding voor hem gebruiksklaar gemaakt , echter inclusief CCcam 2.1.4 en config file helemaal geen beeld op dat ding te krijgen, zelfs niet op Nederland 1

Hij wil niet er niks mee maar gewoon zijn eigen UPC kaart erin gebruiken, iemand enig idee om dit werkend te krijgen?

Groetjes,

Wing

 
Hij moet er wel wat voor over hebben, ten eerste moet je de boxkey en de RSA key uit de originele box hebben dat deden ze door de box naar Polen te sturen kregen ze hem binnen een week terug met de boxkey en RSA key en dan kun je verder.

Nu is de pech dat op 8-7-2010 die Pool is opgepakt en wacht op zijn berechting staat 3 jaar op ook zijn sites boxkey.pl en boxkey.eu zijn uit de lucht.

Pas hoorde ik dat ook op Marktplaats ze adverteerden om de keys er uit te halen maar misschien stuurden hun ze ook naar die Pool dat weet ik niet.

Dus als je de keys hebt dan kun je pas verder anders vergeet het het kost een vracht geld op de chip zit een grote klodder lijm die er heel voorzichtig afgehaald moet als je beschadigd is het afgelopen.

Beter de box verkopen aan iemand in Ziggo gebied.:)

 
Dank je wel Aart, ik had al zo een idee, gaat ie niet leuk vinden, maar het is niet anders

Bedankt voor de ondersteuning

Gro

Wing

 
Wat je kunt proberen er zijn handelaren op Marktplaats die cardsharing aanbieden misschien hebben die een manier gevonden om op een makkelijke manier de boxkey er uit te krijgen probeer daarmee in contact te komen .

Volgens mij is de RSA key te berekenen als ze de boxkey hebbben.

Onder Nagra1 was het makkelijk je zette een bestandje op een funkaart stopte hem in de ontvanger en je kon op het scherm zo de boxkey uitlezen, maar dat is al een jaar of 7-8 geleden.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan