updata op de Seca 3 kaart nog steeds voor de helft door

sweex123

New Member
Lid sinds
1 jun 2008
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
52
Hallo

ik heb weer een update gehad op canal+ ik neem aan jullie ook

maar hij komt weer voor de helft door

ik draai met Ccam 2.1.2 de laaste

moet ik iets in mijn cfg veranderen

zie hier onder

Entitlements for card 0

.--------------------------------------------------------------.

| Provider | Expiry date | Name | Bitmap |

|----------|-------------|------------------|------------------'

| 0000 | 2009-10-04 | MANAGMENT | ---------------- |

| 006A | 2009-09-29 | CANALDIGITAAL | DD00000000000000 |

|----------|-------------|------------------|------------------'

 
Is bij mij hetzelfde, alleen de eerste datum is 2009-10-01

Ik draai ook met cccam 2.1.2

 
Ik zie het probleem niet, de datums staan op eind september en begin oktober.

Dat er verschil is met de datums is normaal bij Seca 3.

Dat het 29 i.p.v. 30 september is kan door het nieuwe systeem komen maar het kan ook zijn dat hij later deze maand nog naar 30 september springt.

 
Inderdaad geen enkele reden tot ongerustheid bij Seca2 kreeg je een maandelijkse update en ging de datum een maand vooruit.

Bij Seca3 krijg je meerdere updates per maand en in het voorbeeld hier op het board staan de datums twee maanden vooruit.

Datums lopen niet gelijk dat is het enige maar dat hoeft ook niet.

 
Inderdaad geen enkele reden tot ongerustheid bij Seca2 kreeg je een maandelijkse update en ging de datum een maand vooruit.Bij Seca3 krijg je meerdere updates per maand en in het voorbeeld hier op het board staan de datums twee maanden vooruit.

Datums lopen niet gelijk dat is het enige maar dat hoeft ook niet.
zover ik weet moeten de datums gelijk staan. staan dezze niet gelijk heb je de update niet goed gehad en zl je beelduitval ervaren.

ik spreek uit ervaring

greetz

 
Nou zeker weten dat de datums niet gelijk hoeven te staan ze krijgen niet meer maandelijks een update maar elke tien dagen als hij nu ongeveer een maand of twee vooruit staat en dat blijft zo bij de management en ook gewoon je pakketten van CanalDigitaal hoef je niet bang te zijn voor uitval.

En als je kaart twee maanden vooruit staat heb je dus de update gehad als hij blijft hangen op een datum ja wordt het anders.

Bij mij loopt van de twee kaarten er één gelijk de andere in een originele CanalDigitaal ontvanger loopt niet gelijk:)

 
ik spreek uit ervaring
Da's slechts kortstondig zo geweest maar is al een tijdje niet meer het geval.

De datums kunnen gerust verschillend zijn, wel moeten beiden in de toekomst liggen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan