Update uw email adres!!!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.881
Waarderingsscore
1.037
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers.

Zoals bij de meesten bekend doe ik aan de achterkant het beheer van Duck, daar zit ook in het accountbeheer, helpen met registratieproblemen etc.

De laatste tijd gebeurd het zeer veelvuldig dat ik van de mailserver allerlei e-mails terug krijg die niet bezorgbaar zijn bij de gebruikers.

Het gaat hier om emails betreffende bijv. een felicitatie bij een verjaardag, maar ook e-mails als iemand zich op een thread geabonneerd heeft, of de optie heeft aan staan om een e-mail te sturen zo gauw men een nieuwe PM ontvangt op het forum.

Bij deze dan ook het vriendelijke, doch dringende verzoek om in uw gebruikersprofiel na te kijken of uw email adres nog correct en werkende is.

Binnen afzienbare tijd ga ik namelijk actief de accounts van de eigenaars van e-mails die terugkomen via de mailserver, omzetten naar een account waar men alleen nog maar mee kan lezen, totdat men per email contact heeft gezocht met het info adres van duckfiles.

Als jullie dus zelf even de boel een klein beetje in de gaten houden, dan heeft niemand overlast (ook beheer niet) en werkt alles als een zonnetje.

Alvast bedankt voor de medewerking!
 
Inmiddels zijn we hier actief mee begonnen, dus klopt uw email adres niet meer, pas het dan z.s.m. aan via het gebruikersprofiel.
 
Let op! Dit is nu een geautomatiseerd proces geworden, ALLE berichten die terugkomen worden nu automatisch verwerkt en je account word teruggezet naar een alleen-lezen account.
In de pm die je dan krijgt (ongeacht of je pm aan of uit hebt staan) vindt je instructies om een en ander automatisch weer in orde te maken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan