uplouden van films ?? en natuurkijk het dounlouden

D

djin

hoi
ik heb hier eens van sommige mede duckers:biggrin:
links en uileg gekregen GEHAD
maar nu ik er een tyd uit ben moetten gaan heb ik niet kunnen volgen enz..
nu ik weer terug aan de gang ben en weer met men pctje kan stoeien wilde ik er eens mee serieuz aan de gang gaan

de vraag was toen oook dacht ik VAN MIJ DAN :biggrin:??
hoe kan ik of waar kan ik films uplouden en dounlouden
dat het lang kan duuren dat die films binnen zijn of ge uploudt zijn maakt mij niet veel uit ... zet ik die savonds gewoon aan

maar zo als ik al zei weet niet meer wie wat en hoe ?

zouden jullie me weer die links eens kunnen geven ???
en het liefst als het mogelijk en niet al te veel gevraagd is
wat uitleg er over

heb het nooits gedaan maar alles zijn eerste keer

en ik hoop dat ik er ook iets mee kan doen voor de mede mens
ik bedank jullie nu al :biggrin:

groetjes djin

Voor films te downloaden lijkt me er inmiddels wel weer genoeg informatie te staan in het topic.
Het is een beetje onzinnig deze vraag in een nieuw topic weer eens opnieuw te gaan beantwoorden, ik zou zeggen doe een beetje moeite en lees het topic eens na.
Meer dan voldoende info te vinden.

Over het uploaden van films... tja... ligt er aan waar naartoe je het wilt uploaden.
Als het naar de newsservers is zou ik toch wel wat voorzichtig zijn en een server nemen die er voor zorgt dat je ip adres niet wordt meegepost met de post.
Dit garandeert nog geen veiligheid maar het helpt mee.

Een van die mogelijkheden is de server van Teranews.com waar je heel goedkoop een accountje kunt krijgen.
Voor $ 3,95 eenmalig, heb je een accountje waarbij je zoveel mag uploaden als je wilt en 50 mb per dag mag downloaden.
Dat bedrag hoef je dus echt maar 1x te betalen. Handig dus om als upload-account te gebruiken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan