usb-stick in de dream

M

makkys

ik wou een usb stick kopen voor de db nu mijn vraag hoeveel mb moet deze stick ongeveer zijn.
waar haal ik de info vandaan hoe het werkt.
en werkt het makelijker met usb stick, dan elke keer een nieuwe image te ftpen .
en kan men met de stick meerdere images gebruiken.

er zijn wel wat verschillen, ik heb twwe van die stick een van Mycom die wewl werkt maar niet door linux herkent wordt en een van Computerland een Cruser geloof ik, die wordt wel herkent door linux.

een swap file op een stich is 32 MB groot elk image dat je er op zet ongeveer 25 MB, dus begin maar op te tellen.

Met een stick heb je de mogelijkheid om meer soorten IMG's te gebruiken en sneller van img kunt wisselen.

Hoegroot dat de stick moet zijn, 128 MB lijkt mij genoeg, maar 256 MB kan ook.

De vraag is heb je er al een of moet je er nog een kopen, dan is het een budget probleem.

Groetjes Bert

het probleem bij mij is ik heb geen zin dat hele gebeuren op de harde schijf te zetten.
omdat ik er teveel mee speel .
daarmee wil ik zeggen, er gaat nog wel eens wat fout ,dan heb je een boel werk gehad voor niets.
en als ik nu een usb stick heb .kan er naar mijn mening niet echt veel mis gaan.
en kan dus regelmatig wisselen van image indien dat nodig is.

heb nu zon stick aangeschaft maar nu?
hoe werkt nu zoiets verder .
heeft iemand ervaring met een usb stick.
gaarne info van a tot z.
welk programma wordt er gebruikt en moet ik de stick laden op men computer of moet deze direct in de dreambox stoppen.
hoe krijg ik software op de stick.

Alles je alles wilt weten van het hoe en wat jemoet doen, raad ik je toch aan om op de site van Sjrom te kijken.

Daar staat het heelgoed uitgelegd.

Groetjes Bert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan