Ik weet niet helemaal wat ik over die smart settings moet denken, want tot nu toe heeft dat nooit problemen opgeleverd met geen enkel image. Ik zie ook geen gekke dingen in de Nabilo maar misschien kun je me die wel wijzen. Sterker nog, met de Pli Helenite geeft het ook geen problemen met nu alleen nog maar de Nabilo in de flash en de Gemini helemaal weg. Daarnaast heeft Linux geen registry, da's windows. Ik heb er derhalve mijn twijfels over, doch dat kan dan ook liggen aan mijn onkunde op het gebied van flashwizard source. De source is me onbekend dus kan ik niet bepalen wat die funktie exact doet.
Hoe is men daar achter gekomen dat er delen van de registry (wat dat ook zijn moge) gecopiëerd worden?
En om een image op een skin slecht te vinden???
Nou nee, dat heb ik nergens geschreven, dan interpreteer je mijn woorden verkeerd. Ik schreef dat ik er niet kapot van was. Dat wil helemaal niet zeggen dat een image slecht is, maar dat ik er persoonlijk niet van gecharmeerd ben. Ik schrijf er dan ook specifiek bij dat het me om de skins gaat.
Als ik hem slecht zou vinden zou ik hem ook niet adviseren (naast Gemini en Nabilo) als een van de drie beste images die mij bekend zijn.
Overigens heb ik het liefst een skin a la Gemini of a la Nabilo, dus niet van dat smalle onleesbare gedoe (ja ik heb slechte ogen).

De skin die op Gemini lijkt die ik nu er op heb ziet er niet uit met dat blauw en dan die bruin/oranje achtige balkjes, de kleuren passen echt niet bij elkaar, een grafishe draak. Maar ik zal nog eens op zoek gaan.
En vergeet niet PLi is het enige image dat wel eens wat terug zet in CVS(!)
Hoe bedoel je? Een CVS is toch alleen maar een bestand of database waarin je wijzigingen in een image bijhoudt, zoals nieuwe implementaties? Bedoel je dan dat Pli de enige is die aangebrachte vernieuwingen ook wel eens in een nieuwe image weer terug trekt in een nieuwere versie image? Of begrijp ik nu iets verkeerd?
Anderszins vraag ik me dan wel af (als dat bij anderen niet gebeurd) wat hier het voordeel van zou zijn, anderen fixen het gewoon in een nieuwe release, toch?
commercial skip al in PLi voor je opnames
Kijk, da's nu eens aardig, die kende ik nog niet nee. Aardig, alhoewel het geen echte skip is maar gewoon dus 1 minuut vooruit spoelen telkens? Werkt in elk geval wat eenvoudiger dan de opname versneld laten afspelen tot de reklame voorbij is.
Zoals je ziet zijn (voor mij persoonlijk!) interessante verschillen tussen images belangrijk. De "commercial skip" is iets aparts.
Normaliter vindt je het meeste wel zo'n beetje in alle images terug waardoor ze feitelijk (buiten de positie van bepaalde dingen) veelal op mekaar lijken en mijn oordeel over wat ik zelf dan als "prettig" ervaar, bepaald gaat worden door aanwezigheid van bijv. zaken als een key downloader, hoe het er grafisch uit ziet, eenvoudig terugvinden van zaken in menustructuur en dat soort dingen. Dus meer iets van persoonlijke smaak.