Vaderdag tip?..hehehe

T

twilight

Ben je nog geen lid van de Frans Bauer Fanclub, maar wil je het wel graag worden? Dat kan!

Je kunt je alleen schriftelijk aanmelden. Stuur een briefje met daarin je voor- en achternaam, adres, postcode, woonplaats, geboortedatum en telefoonnummer naar:

Frans Bauer Fanclub

Postbus 5389

6802 EJ ARNHEM

Doe wel even een postzegel bij het briefje.

De kosten zijn ? 13.00 per jaar. Daarvoor krijg je elk kwartaal het fanclubnieuws.

Als je briefje bij de fanclub is, sturen zij je een acceptgiro. Zodra je betaling binnen is bij de fanclub, ben je geregistreerd lid.

Je kunt de fanclub ook bellen. Het telefoonnummer is 026-3617059. Daar kun je een bandje afluisteren met alle actuele informatie over Frans.

De Belgische fans van Frans kunnen lid worden van de fanclub in Belgi?. Voor deze fanclub gelden dezelfde kosten en moet je dezelfde informatie doorgeven als bij de Nederlandse fanclub. Het adres van de Belgische fanclub is:

Frans Bauer Fanclub

Postbus 4

9680 MAARKEDAL

Het telefoonnummer van de Belgische fanclub is: 055-210495.

Weet iemand hoe ik deze pagina moet afschermen zodat mijn dochter 'em niet kan vinden? Gevaarlijk nieuws.

Ik vond een lidmaatschap van deze fanclub toch wel een uniek kado voor vaderdag..hehehe

Of course off topic.....lol

Gr Fred.

Nee ik wordt gek van die K** Muziek !!!!
Hep i even voor mij *#@#%@# ;-| WHaaaa FLip Flip

Kappe nauw.!!!

Dus als je komt naar de BBQ van Big_G
Laat a.u.b deze cd THUIS

Hmmm Kan misschien wel een Fransje Bauer mix van 5 uur maken voor op de barbequi hahahahahahahah

Doe me een lol, ik ben nu al ziek. Mijn vrouw is er fan van, het is een leuke gast, maar lid van de fanclub...
Ben blij dat mijn vrouw niet internetten kan. :biggrin:

Die reclame met Borsato die z'n cdtje zoekt in de FBmusicstore vind ik wel erg goed. Kan ik heel erg waarderen. En daarom denk ik dat ik dat 'opeens goede idee' van Twilight ook zeer op prijs zal gaan stellen! :biggrin::biggrin::biggrin: Gnagnagna

Originally posted by Black Tiger
Doe me een lol, ik ben nu al ziek. Mijn vrouw is er fan van, het is een leuke gast, maar lid van de fanclub...
Ben blij dat mijn vrouw niet internetten kan. :biggrin:

Ik ontfutsel het telefoon nummer nog wel een keer van BT....

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Voor vrouw een FB knuffelmuur, en voor BT een FB toiletpot.

BiG_G: Hierin wil ik BT ook wel sponsoren! :biggrin:

Hahahahaha.... een toiletpot... nee zo erg is het nu ook weer niet. Doe me dan maar een paar tieten, maak je me een stuk blijer mee. :biggrin:

Frans is hot
Frans is coolllllll
Jack maak maar 5 uur lang heb je even voor mij lol

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan