Vaderdag

:biggrin: Yes!!!

Ik heb een Beertender gekregen!! :) :) :) :) :)

Hij staat te koelen, fustje in de koelkast.
Als het nou nog even mooi weer wordt kan de zomer bij deze vader niet meer stuk!

Grtz Hangslot

:biggrin: Ik hoop alleen dat Pikkie niets met mijn vrouw heeft. :biggrin:

Originally posted by hangslot
Mooi. Gelezen BiG_G? En wat moet je nu strikken voor de Zat-Meating? (Zo heet de bbq-dag toch?)

Nee, eerst de Beertender, en dan Hangslot. Juist

Geachte Beertender,

Hierbij nodig ik U uit om mee te doen aan onze satmeeting. Dit is een groot BBQ-feest met allemaal sat nerds en freaks die wel een glaasje bier lusten. Wij zouden zeer vereerd zijn als U ons feest komt vergezellen.
Uiteraard mag U een introducee meenemen, en onze voorkeur gaat dan natuurlijk uit naar Hangslot. Mede doordat hij U kan dragen en zorg kan dragen voor voldoende voorraad op deze amerkaanse stijl BBQ.

Op dit ogenblik zijn er 27 leden aangemeld, en hopen dat U nr 28 en een half wil zijn.

Met vriendelijke groet,

Namens de organisatie,

G

Toch fijn, dat ik ook mee mag om die beertender te dragen!

Nou ja, ik zal het er vanavond, onder het genot van een koud tapje, eens met hem over hebben. Zelf zit ik in Italie rond die tijd, maar wellicht vind die Beertender een andere kruiwagen? :biggrin:

Grtz Hangslot

We zullen de Beertender met zoveel liefde behandelen als je minimaal zult wensen. En we zullen erop toezien dat de Beertender niet vreemd gaat tijdens je afwezigheid. (Ik neem aan dat je de Beertender voorlopig alleen door Heineken wilt laten penetreren, om witschuimend tot leven te laten komen??)

Over bier praten zonder mij te raadplegen foeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hangslot;114632 zei:

na drie jaar trouwe dienst is hij stuk!!
Er komt alleen nog maar lauw bier uit :tong2:

Hoe nu verder, laten reparen, een nieuwe, of over naar kratjes?

Ja, ja, ik weet het, luxeproblemen, maar toch!

je kunt die Beertender natuurlijk ook helemaal in de koelkast zetten is het in elk geval niet lauw :biggrin:

hangslot;177765 zei:
!

@Hangslot, jij bent nogal handig met een soldeerbout?

Misschien is dit iets voor je "Beertje" ?

da's mooi ja!, je hebt wel een externe harde schijf nodig, en die waterdichte usb aansluitingen heb ik ook niet gezien :biggrin:

hangslot;177765 zei:
Er komt alleen nog maar lauw bier uit :tong2:

Hoe nu verder, laten reparen, een nieuwe, of over naar kratjes?

Hulde, dinsdag heb ik mijn beertender afgeleverd nij de technische dienst van Krups in Veenendaal, en donderdag werd hij alweer thuis afgeleverd door de postbode.
Er zit een nieuwe koelunit in, en het was gratis!! gewoon garantie, na drie (!) jaar.

Wat een geweldige service!!

Dat is idd klasse!!!

Na 3 jaar? Da's inderdaad super service!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan