Vanavond tijdens m'n wacht binnen komen lopen

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Vanavond tijdens m'n wacht verscheen er een verassing genaamd Melisa.
Ze voldoet mischien niet volledig aan de punten kwaliteit die jullie nog wel van BT te zien krijgen, maar heeft absoluut geen lange nagels en een stripje haar, wel wat nep achtig uitziende tieten en maar wilde graag even medisch onderzocht worden.
Natuurlijk raken we ze niet meteen met blote vingers aan. Je weet nooit of het een valstrik is van F & B natuurlijk. :biggrin:
Maar na grondig onderzoek, op giftige stoffen en naar verborgen camera's is ze geheel medisch en camera vrij goed gekeurd. Stempel op de poeperd en mag vrij in de burcht rondlopen. :biggrin:

Geweldig weer vriend......

Maar we zijn er nog niet Pikkie, want even later komt Monika binnelopen.
Ik heb haar gelijk maar even meegenomen naar de was ruimte van onze medische afdeling en daar maar even een vragentest afgelegt en haar een douche laten nemen.
Ze moest van mij en speciaal voor BT ook even haar nagels gaan knippen, want zoals je ziet zijn die wat aan de langen kant.
Maar ook zei heeft de stempel van goedgekeurd voor de burcht! Gelukkig is die burcht van ons groter dan paleis soestdijk dus hebben we heel wat kamertjes waar ze gezamelijk kunnen vertoeven. :sex: :biggrin:

Ik durf Melisa geen punten te geven, deze komt me namelijk wel heel erg bekend voor, die heb ik eerder gezien, en volgens mij ook eerder van een keuring voorzien. Neptieten heeft ze niet, in het kleedje zijn die bij elkaar gepakt en omhoog geduwd. Als ze achterover leunt zie je ook dat ze plat vallen en dat gebeurt met neppers niet.
Het zou bij een keuring toch al snel leiden tot minimaal een 7 maar vermoedelijk een 8. Doch zoals gezegd, gezien ik een deja-vu gevoel heb, begin ik niet aan een keuring.

Monika... jaaah... inderdaad. Een leuk uitdagend lachje, maar bloedlinke nagels. Die zullen zeer zeker eerst geknipt moeten worden.
Fijn poesje, borsten vallen wat onder de maat maar de rest is dan wel dik in orde met uitzondering van wat uitstekende beenderen.
Dat zijn toch 3 belangrijke dingen (nagels, borsten en beenderen) dus wel aftrek van volle punten, maar er blijft toch nog altijd een dik verdiende 7 over.:sex:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan