vastzetten van zender

P

peteroord

Als ik Humax irci 5400(toh3.3 hot5.7) handmatig naar zenders op freq.12574 H22000 laat zoeken krijg ik o.a. Nick/Talpa te zien in de lijst met gevonden zenders, dan ok toets voor opslaan.Maar bij de kanalenlijst is deze zender niet meer terug te vinden.
Wel staat Talpa in de lijst (en te ontvangen) op 11739 V27500, waarom slaat de humax hem ook niet op met de nieuwe frequentie?

peteroord

Misschien is je settingslijst vol.

Suc6,

;)
Nr.10

Nummer10 zei:
Misschien is je settingslijst vol.

nee...dat is het ook niet..maar wellicht kan er iemand die zelfde freq. genoemd hierboven even handmatig ingeven en mij berichten of talpa wel met freq. 12574 in de zenderlijst dan wordt terug gevonden.
bvd folks

Heb dit even uitgetest (advanced search), Nick / Talpa wordt hier gevonden en opgeslagen aan het eind van de zenderlijst.

Je settingslijst is echt vol, tel de tv en de radio kanalen eens op .
Kom je boven de 4000 uit

ik heb ook een deel settings (radio's)eruitgehaald en dan werkt het om op te slaan

hier ook zelfde probleem met opslaan ...Nick/Talpa wordt keurig als 1 van de kanalen gesignaleerd bij uitgebreid zoeken in menu op freq 12575(4)...maar terugvinden na opslaan ....homaar ( zenderlijst moet nog toereikend zijn) dus voorlopig (1dag) 11740 maar weer even teruggehaald.
Was niet zo vriendelijk over deze zender....denk dat ik een ban heb.

kan het niet zijn dat yorin er nog in staat , heeft dezelfde gegevens

Bedankt voor alle suggesties, heb inmiddels nieuwe settingslijst er in gedaan maar helaas..... geen werkende emu voor talpa.

peteroord zei:
Bedankt voor alle suggesties, heb inmiddels nieuwe settingslijst er in gedaan maar helaas..... geen werkende emu voor talpa.

Bestaat die uberhaupt wel voor de humax die werkende emu?
Ik krijg ook geen beeld meer op talpa met een setopbox kaartje.
Zou jammer zijn want die zender moet er toch echt bij.

gogo

talpa werkt niet meer met emu

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan