verdwenen kanalen strong SRT 8000

E

ekenivrah

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem, en probeer nu te begrijpen hoe dit aan te pakken.

Als ik het goed begrijp krijg je met een volledige scan alle kanalen, of is dat niet zo (zie Goivanni 14)?. Die staan dan wel in willekeurige volgorde, maar dat kan handmatig toch worden veranderd?

De truuc van Giovanni om eerst de canal+ scan te doen en 'daaroverheen'de volledige scan begrijp ik niet. Wist die tweede niet de eerst scan?

Is er een risico met het doen van een volledige scan? zoals dat je dan alles wist wat je had en eindigt met 'helemaal niets'?

Bedankt voor de hulp

Henk

 
Hoi Ekinivrah en welkom op Satellite Fun.

Als nieuwe gebruiker kan het handig zijn op datums te letten van bepaalde posts. De Strong 8000 is een verouderde ontvanger en je zat dus ook in een oude post je vraag te schrijven.

In zo'n geval is het beter je probleem even opnieuw aan te kaarten en uit te leggen.

De tweede scan overschrijft inderdaad de eerste scan. Het nadeel daarvan is dat over het algemeen al je kanalen door elkaar staan.

Misschien dat een Strong 8000 bezitter hier nog iets zinnigers over kan zeggen, zoals gezegd betreft het een verouderde ontvanger.

 
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem, en probeer nu te begrijpen hoe dit aan te pakken.

Als ik het goed begrijp krijg je met een volledige scan alle kanalen, of is dat niet zo (zie Goivanni 14)?. Die staan dan wel in willekeurige volgorde, maar dat kan handmatig toch worden veranderd?

Henk
dit klopt die kun je handmatig veranderen

De truuc van Giovanni om eerst de canal+ scan te doen en 'daaroverheen'de volledige scan begrijp ik niet. Wist die tweede niet de eerst scan?

Is er een risico met het doen van een volledige scan? zoals dat je dan alles wist wat je had en eindigt met 'helemaal niets'?

Bedankt voor de hulp

Henk
dat de truuc gaat zo

je laat de kanalen lijst op de canaldigitaal manier dat houd in dat je de nl zenders vooraan hebt staan

waneer je dit hebt gedaan kun je de eerst 500 zenders niet van plaats veranderen

waneer hier wel een voorkeur voor is kun je het volgende doen (ik doe het even uit mijn hooft heb hier geen strong meer staan )

je gaat naar menu 5 kanaalen installeren daar kies je weer nummer 5 in dat menu kies je willekeurige volgorde dan toets je A en nogmaals A en kies je kanalen hernummeren

nu kun je wel de eerste 500 zenders bewerken en verplaatsen waar je maar wilt

je onderbreekt dus de handeling voor dat je echt gzenders gaat zoeken in willekeurige volgorde maar de ontvanger denk dat je dit dus wel hebt gedaan een laat je dus de kanalen wel bewerken

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan