verhaaltje uit mijn jeugd...

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
de jaren 80' toen de vrouwen nog lange rokken en kleedjes droegen...



Ik zie in een dancing een beeldschoon meisje alleen aan een tafeltje zitten.

Na een paar glaasjes gedronken te hebben, waagt ik het erop. Ik loop naar haar toe en vraagt haar ten dans.

Verbouwereerd bekijkt ze me aan en vraagt of ik haar voor de gek aan het houden ben.

Ik zeg: ?Nee hoor hoezo??

Ze heft haar lang kleed een stukje op en dan ziet ik pas dat ze in een rolstoel zit.

Beschaamd verontschuldigt ik me en loop terug naar de bar.

Later op de avond brengt een vriendin van haar een bierviltje waarop staat of ik het meisje in de rolstoel niet naar huis wilt brengen.



Daar ik mijn flater wil goedmaken, stemt ik toe. Rolstoel in de koffer, meisje in de auto en op weg naar haar huis.

Plots fluistert ze in mijn oren: ?Ik wil dat je me neemt!!!?

Ik zeg: ?Sorry, maar ik heb geen ervaring met deze situatie...??!!!?

?Geen probleem?, zegt ze: ?laat alles maar aan mij over. Rij hier dat landweggetje in.

Daar staat een boom die 2 stevige laaghangende takken heeft. Hang me daar in en laat ons de nacht van ons leven hebben.?

Zo gezegd, zo gedaan!

Na de daad breng ik haar naar huis. Daar aangekomen wordt ik opgewacht door haar ma en pa.

De vader is vol lof over me, vereert me, geeft schouderklopjes en zegt honderd keer wat voor een goede gast ik ben.

Opeens zeg ik: ?Meneer u kent me pas 10 minuten, hoe kunt u weten of ik een goede gast ben??

?Heel simpel?, zegt de pa: ?Jij brengt haar tenminste terug, de anderen laten haar altijd hangen!!!?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan