verzoekje!!! Kerstkonijn op 1000!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
802
Punten
113
Leeftijd
60
Geachte heren Moderators van dit leuk en gezellige forum, er is 1 lid dat zodra hij 1 posting doet een "Superbuddy" wordt!
Hij staat nu op dit moment op 999!!!

Dit lid heet Kerstkonijn!!!

Dus het maakt niet uit hoe jullie het doen, maar zorg maar eens voor wat vuurwerk, want er wordt op zeer korte termijn weer een zeer gewaardeerd lid "SUPERBUDDY" :biggrin::biggrin::biggrin:

Kerstkonijn alvast gefelisiflapstaard. ;)

Waar woont ie .. zorg ik wel voor vuurwerk .. hahahah

Jaja, die KK doet altijd heel goed zijn best, dus het mocht er best eens van komen. Proficat Konijn! :biggrin:

En dit had ik van hem niet verwacht nou wilde ik hem eens wat vuurwerk toesturen en nou zit zijn pm-box vol?

Kerstkonijn dit is op herhaling.... Gefelisiflapstaard ;)

Hihihi, geintje van KK! :biggrin: Maar nu kan het ook weer PM hoor.

Bedankt voor het vuurwerk. Ik zal binnenkort eens gaan kijken op een windoos pc hoe het eruit ziet. Niet heel erg hoor, dat ik het filmpje (nog) niet kon bekijken: het gebaar is het leukste!

superbuddy welkom bij de superbuds...

Mmm, ben ik eindelijk superbuddy, is canal+ nog steeds niet automatisch open gegaan. Wat moet ik nu doen?

Joh neem een abo op C +

Originally posted by pikkie
Joh neem een abo op C +
Ik weet niet alles en leer graag van anderen. En daarmee heb ik geleerd dat er heel wat meer te doen is dan C+ kijken. :)

Dus ik hou me lekker bij mijn hobbie: Satellite en pinguins. En bij deze wil ik op mijn beurt de mensen feliciteren die de coderingen al zo'n eind ontcijferd hebben. Dat vind ik een veel grotere prestatie dan 1000x posten.

En voor alle super-sat-nerds: Wees zuinig op je ontdekkingen en geef ze niet te snel weg! Dan is er langer van te genieten. Voor de echte hobbyist is het nog altijd leuker iets open te hebben dan ernaar te gaan kijken.

Voor BT: Ik heb hier nog ergens een cursus paramedische training liggen. Kan je er een leuk bedrijfje bij beginnen. ;) (Wie heeft de Nederlandse versie?)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan