video op dvd en dan?

H

hatz

video film op dvd gezet met plips maar ik kan hem op pc geen image maken voor nog een hoe doe ik dit!
hij kan niet worden uitgelezen.

gr hatz,

Heel erg duidelijke taal .

Begin eens overnieuw en vertel stap voor stap wat je bedoelt

ok ok hier gaat hij dan.
een videoband met lord of de rings deze film overgezet op dvd
met behulp van een philips dvd recorder type 890
nu kan ik wel met de recorder de dvd op tv bekijken maar niet op een pc via dvd speler,
via eigenschapen ziet hij wel dat er bijna 2 gig aan software opstaat maar als je hem af wilspelen ziet hij alleen het audio bestandje, de film niet.

mijn vraag is nu hoe lees ik hem uit of beter hoe maak ik een image zodat ik nog een dvd kan maken.

gr hatz,

er is altijd wel iets wat niet wil.

als je hem niet af kunt spelen op je computer dan moet je eens bv. power dvd installeren. De computers hier in huis slikken de meeste in de philips dvdr1000 gebrande schijfjes maar soms zit er eens een 'slecht leesbare' tussen en dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn maar probeer eerst eens power dvd. als je een image wilt maken dan doe je dat gewoon met nero maar als je dan nogmaals een dvd wilt maken zal je toch een dvd brander in je pc moeten hebben.

ik heb een dvd brander maar heb in middels de fout gevonden de plip had de dvd niet afgesloten zodat hij wel kon lezen maar de dvd speler in de pc niet

gr hatz,

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan