Werkt Seca2 kaart ook op Aston module 1.03 ? JA, het zal werken ( al laatst met een officiele kaart 7.0 )
Foutje in de vertaling die hier toch wel belangrijk is.
"It should work" betekent niet "het zal werken" maar "het zou moeten werken" wat toch meer de betekenis heeft dat het al werkt.
Overigens werkt de 7.3 kaart ook zowel in de Aston 1.03 alsook in de Aston 1.05 is mijn eigen ervaring als ik beide modules in de Nokia 9600 probeer met een originele Seca2 kaart.
De hack betrof ook niet uitsluitend de 7.0 kaart want die hack is er al langer.
Het betrof hier echt een Seca2 hack, als je de nieuwe Satellite leest dan kom je daar wel achter, want daarin staat ook vermeld dat ze in Itali? in een dorp iemand gepakt hebben die het halve dorp voorzag van illegale kaarten. Het belangrijkste wat daarbij stond was dat het diegene mogelijk was om een kaart compleet te clonen en dan spreek je dus van een echte hack.
Persoonlijk twijfel ik er dus aan of het hier alleen om een 7.0 hack zou gaan want als dat het geval was, kon je dat niet gaan inbouwen in emu's van ontvangers, dan heb je toch echt wel een seca2 hack nodig, en niet alleen een kaarthack voor 1 versie kaart.
Wat dan wel mogelijk is, is dat ze de hack van de 7.0 kaart gebruikt hebben om het hele verdere seca2 systeem te ontrafelen waardoor ze een emu etc. hebben kunnen maken.
Maarja... ik kan het ook mis hebben, is puur mijn persoonlijke mening.