Virus in CCcam 2.2.3

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.213
Waarderingsscore
162
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Let op met met het downloaden van de nieuwe versie van CCcam. Hierin zit echter een virus.

:sad:

Nr.10

 
Kun je vertellen hoe je dat hebt geconstateerd ?

Heb je de mogelijkheid gehad dat ook te verifiëren ?

Het valt me op dat de makers van virusscanners zich ook laten overhalen om andere zaken als malware aan te merken (en zonder pardon de verplaatsten of verwijderen, dat ligt aan je instellingen).

Tooltjes waarmee een netwerkscan kan worden gedaan kunnen daar al onder vallen omdat je zo'n tool ook op een minder nette manier kunt inzetten.

Het zou me dus niets verbazen als er ergens een valse melding gedaan is of als er iemand de maker van de scannerdatabase heeft weten te overtuigen van de "pure evil" van dit soort emulatoren.

Natuurlijk is het ook altijd mogelijk dat het echt om een viezerik gaat en dat ie terecht de alarmbellen laat rinkelen.

 
Ik kreeg netjes een mailtje van een andere site.

Daarin werd gewezen op het gevaar, op andere fora's kwam toen de melding dat het idd. een fake cam was met een virus.

Ik wil je best wel even een PM sturen als meer wilt weten. (ik denk niet dat het handig is als ik de link hier neer zet)

;)

Nr.10

 
Er zijn inderdaad meerdere sites die bevestigen dat er een fake CCcam 2.2.3 met een virus in omloop is.

Beetje opletten dus.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan