!!!!!!! Virus !!!!!!!

F

flip

LET OP, via een zeer bekende webpagina ( T...D ) komt er via een banner het virus Trojan Horse binnen.
Is zeer moeilijk te verwijderen.

T?s goed dat je waarschuwd, maar ik denk dat je, jezelf geen zorgen hoeft te maken, ik heb ook al meerdere malen meegemaakt dat wanneer ik zit te internetten dat mijn virusprogramma (norton), ook waarschuwt voor een trojan,
ik dacht sjit bingo, direct alles afgesloten en een scan gedaan, NIKS GEVONDEN, vreemd.

Ik zei al dit heb ik al diverse malen meegemaakt, vanavond ook nog, deze meldingen en steeds niks gevonden, ook niet bij de verwijzing die je dan krijgt.

Ik ben dus hiernaar aan het zoeken geweest, en, ik hoop dat ik het goed zeg, dit zijn gewoon tijdelijke virussen, deze virussen zitten op die pagina die je op dat moment bezoekt, sluit je deze pagina af dan is ook het virus weg.

Zoek het bijvoorbeeld maar eens op op de site waar je virusprogramma van is.

Mocht ik ongelijk hebben dan zal het goede antwoord ook wel komen, dan leer ik ook weer wat bij.

Groetjes Corn?.

Download AVG eens is vrij te krijgen bij mij vond tie er 28 die norton niet zag trojans van div sites...

Als Norton al Waarschuwt voor een virus of trojan, dan heeft hij,a hem tegen gehouden, b hem verwijderd of in quarantaine gezet. In beide gevallen ( behalve in quarantaine ) kom je hem niet meer tegen op je computer.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan