virus

rolsat

Active member
Lid sinds
25 feb 2003
Berichten
213
Waarderingsscore
1
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Papendrecht
Hallo luitjes,
Heb gisteren een virus ontvangen nl :Searchnu.com. Dit gebeurde bij het updaten van Google Chrome, kreeg een error hiervan .
Bij het opstarten van google chrome  kreeg ik searchnu.com. Heb spyhunter gedownload en aan het werk gezet en dedecteerde search.com maar verwijderde het niet. Ik moest betalen.
Aan jullie de vraag zijn er nog andere gratis programma's die dit probleem oplossen.
mvgr
rolsat :eek:
 
Ga het proberen met malwarebyte. Bedankt
 
En gooi Spyhunter er gelijk vanaf, dat is zelf malware en doet niks voor je, zoals je al gezien hebt. ;)
Als het met Malwarebytes niet lukt moet je eens een scan doen met ADWCleaner, maar wel alleen van bleepingcomputer.com downloaden of van toolslib.net en nergesn anders.
 
Hallo luitjes'
Het is opgelost en wel het volgende: Internetkabel ontkoppelt en pc gestart.Wifi uitgechakeld, spyhunter gestart nadat het einde klaar is. Instellingen, had nog een oude gebr.naam en ww, dit ingevuld nog geen enter en internetkabel in de pc, na circa 1 min. enter  en  het virus werd verwijderd. Vraag niet hoe het kan ik profiteer er van.
mvgr
rolsat :klappen:
 
Goed om te lezen dat jij het virus kon verwijderen @rolsat en dat je spyhunter hebt kunnen misleiden. :)
 
Leuk dat het weg is, maar ik zou toch nog eens ADWCleaner laten draaien, meestal als je er eentje vindt, dan wordt er over het algemeen nog wel meer rommel gevonden.
 
Hallo luitjes,
ga adware proberen.
Nu heb ik een leuk probleempje, ik heb een duivenset onder mijn regenkap voor de lnb. Het gebeurt als het regen leuk he.
mvgr
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan