VOB bestanden branden

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Hoi,,

Heb effe een vraagje over een film die ik wil branden en die dus brstaat uit VOB bestanden.

Nero geeft de mededeling dat het opnieuw toewijzen van de DVD video bestanden mislukt is en dat de DVD willicht onspeelbaar is.

Ik weet dat het vaak dan wel kan worden afgespeeld als je toch door gaat maar toch.

Als ik clone DVD gebruik krijg ik geen melding en speelt die ook meestal wel goed af.
Alleen clone DVD gaat dan eerst de hele film in een TEMP file zetten en dan pas branden.
Dus duurd wel een stuk langer want NERO gaat gelijk branden.

Iemand anders nog een idee hoe dit sneller te kunnen branden en waarmee.

Volgens mij kan DVD Decrypter geen VOB bestanden branden,, althans dat is mij niet bekend,, weet wel dan je hiermee een DVD kan rippen als VOB of ISO bestand.

Ik hoor het wel weer :)

jack zei:
Volgens mij kan DVD Decrypter geen VOB bestanden branden,, althans dat is mij niet bekend,, weet wel dan je hiermee een DVD kan rippen als VOB of ISO bestand.

Ik hoor het wel weer :)
dvd decrypter kan wel vob bestanden lezen en als je ze naar je hd ript kun je ze weer schrijven met clone dvd.

Daar schiet ik niks mee op want ik heb die VOB bestanden al op mijn pc staan,, wil ze dus gewoon branden op een DVD,, heb inmiddels wel met NERO gedaan en na de waarschuwingen werkte die nu ook wel,, maar heb wel eens dat die het dan ook echt niet doet ook,, van daar de vraag.

Eerst op een RW proberen zou ik zeggen.
Nero verwacht voor een DVD-Video in de VIDEO_TS sektie een aantal BUP IFO en VOB bestanden die bij mekaar horen.
Heb je alleen VOB's dan begint hij te sputteren ja, en ook als eraan gesleuteld is.
Zoals je weet zal normaal de film werken als je de filmbestanden in de VIDEO_TS sektie zet met nero.
Echter zoek ik ook nog een programma waarmee je de VIDEO_TS bestanden kunt bewerken/veranderen/repareren e.d.
Grtz.

Deze zijn perfect te branden met DVDshrink ;)

Tis al weer 'n hele tijd geleden dat ik tegen dit fenomeen aanliep, dus ik weet het niet meer precies; het kan wel met Nero, dan moet je dacht ik, in Nero Startsmart kiezen voor of "hele film kopie?ren" of "film hercoderen".
Tis in ieder geval zo als Killroy zegt: Hij mist gewoon 'n aantal mappen en daarom piept ie.
Maar 't lukt in Nero uiteindelijk dan wel zonder piepen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan