VOB repareren?!

J

Japiekrekel

Ik heb de hele serie 24 uit de newsgroepen gevist 6 dvd's.

Ben ze allemaal aan het kijken,tot ik gisteravond bij dvd 5 deel 4 (er staan 4 delen op ??n dvd) stopt ie ineens na een minuut of 26 met geen mogelijkheid meer verder spelen.

Nou is er een VOB file beschadigt want het ligt niet aan de dvd want ik heb de betreffende file gekopieert naar mijn HD en met windvd en WMplayer stopt ie er ook mee na een bepaalde tijd.

Nou is die serie ret?spannend dus ik ben er ziek van dat ik twintig minuten mis van ??n deel,valt die VOB te reparen????

Alvast bedankt voor jullie massale reacties :)

nee maar ken je die dvd op de desbetreffende newsgroep niet opnieuw downloaden en eventueel met par file's zodat je de dvd kan repareren met quickpar kan je dan beschadigde en missende file's repareren ,zoniet kan je proberen op een van die board om die dvd vragen of ze hem willen reposten voor je...

Je kunt met TMPENC de vob omzetten naar mpeg.

Dan pak je de MPEG tools (wizzard dichtgooien)

Je pakt de merge en cut en je set de stream op Program stream mpeg2 (VBR)
Dan haal je die vob files binnen (wel effe op de volgorde letten!)

eventueel kun je de edit of correct fuktie gebruiken.

Dan klik je onder op Browse en zoek je een map waar je em wil op slaan en geef jet beest een naam en op opslaan, kom je weer in het menu terug en dan doe je RUn

Dan is ie effe bezig en heb je naderhand een mpeg-2 file en die kun je met een dvd author programma weer omzetten en menus maken etc (tmpgenc heef took een dvd autor)

dat werk. okk als je maar halve dvd kun lezen

Ik geprobeerd en het werk goed

alleen als je beschadigd hebt en je geluid loopt niet meer gelijk dan is het jammer. mpeg2vcr moet je dan gebruiken en dan kun je dat weer beetje recht maken

veel plezier

Ik ga het proberen, ben benieuwd.

Alvast bedankt voor je reactie

TMPENC doet het niet.

Hij zegt this is not a mepg2 file.

Jammer.

Heb jij de plus versie van tmpenc??. Probleem is mpeg2 werkt alleen met registratie.

Bij mij werkt wel.

Speciale plus versie gedownload crack eroverheen, maar jammer maar helaas.

Blijft dezelfde foumelding geven.

dus.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan