Voetbalseizoen is voorbij...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
En nog nooit is de laatste speeldag volgens mij zo spannend geweest?

Ikzelf had liever een een "andere landskampioen" gezien, maar ach volgend seizoen een nieuwe ronde en nieuwe kansen.

Zoals bekend ben ik geen voetballiefhebber en kijk er ook niet naar.
Maar ik vond het antwoord van van Gaal weer bijzonder arrogant waardoor ik PSV het winnen van de beker ook best gun.

Toevallig zat ik namelijk naar het sportjournaal te kijken vannacht, werd daar als laatste vraag gesteld aan die kwast of hij als einde misschien nog PSV wilde feliciteren ofzo en het antwoord luidde:
"als jij dat wilt moet je dat vooral doen".

Ik kan me voorstellen dat het bijzonder zuur is als je een kampioenschap uit handen geeft, maar dan weer zo'n reactie i.p.v. gewoon een sportief "ja het is jammer dat wij niet gewonnen hebben, maar proficiat PSV jullie waren de beteren vandaag" was toch veel beter geweest.

Met bovengenoemd antwoord dat de reporter dat zelf maar moet doen geef je dus blijk van onsportiviteit, arrogantie en niet tegen je verlies kunnen.
Maarja ik heb die van "Baal" ook nooit zo gemoeten.

Vindt het alleen erg jammer voor de fans van AZ dat hun club het net niet gehaald heeft.

Alleen PSV van harte gefeliciteerd.

Het was idd. heel erg spannend, behalve waar het spannend moest zijn. (iets met de 5de plaatst, maar goed aan de inzet lag het dit keer niet)

Ik ben benieuwd wie van de trainers de komende tijd naar een andere club gaan.

;)
Nr.10

En toch vind ik dat van Gaal gelijk had

Ik vond het zeer onbeschoft van de reporter om zo'n vraag te stellen.

Waar bemoeid ie zich mee.

Die lui blijven kolen op het vuur gooien.

Stel je voor dat ik vraag aan BT of hij Snorbrommer met zijn jubileum gaat feliciteren??

Ik weet niet wie snorbrommer is, maar ik wil hem best feliciteren.
Dus tja... ik snap niet wat er onbeschoft aan is. Een net persoon had vanzelf al de tegenstander gefeliciteerd want zo gaat dat in de sport als je de betere niet bent geweest.

Het compleet uitblijven daarvan rechtvaardigt dus zo'n vraag van de reporter mijns inziens.

Weet je wel zeker dan dat hij geen felicitaties heeft gegeven aan het adres van R Koeman??

Niet tijdens dat interview, althans niet voor zover ik me kan herinneren.
Anders zou die reporter dat ook niet zeggen of vragen, toch?

Wat denkt zo een reporter nu eigenlijk op zo een moment ? Van Gaal heeft zojuist een rotwedstrijd achter de rug waarmee het kampioenschap teloor is gegaan.Ik kan mij de reactie van Van Gaal in zo een situatie heel goed voorstellen.

Nou ik dus niet. Ik heb wel vaker meegemaakt dat iemand een rotwedstrijd achter de rug had en toch iets zei van "het is voor ons gewoon kut maar de anderen waren beter dus proficiat voor hun".
Zelf doe ik aan biljarten, daar baal je ook behoorlijk als je een wedstrijd verloren hebt, zeker als die belangrijk is, maar toch geef je de tegenstander een hand en zeg je proficiat, da's wat ze noemen sportief gedrag.

Ik kan me zijn gevoel wel voorstellen, maar hij had ook iets kunnen zeggen in de geest van "je kan die vraag ook op een beter moment stellen, maar ze hebben wel gewonnen dus ja... gefeliciteerd PSV ook al is het niet van harte".
Dan was het nog een tikkeltje arrogant geweest, maar kwam het toch veel beter over.
Zoals hij het nu gedaan heeft, heeft hij echt de indruk gewekt PSV niet te willen feliciteren met hun overwinning. En da's dus een behoorlijk onsportieve indruk.

Beetje late reactie, maar als ik aan ergens wel een hekel heb, zijn ongemeende sociale gedragingen. Ik bedoel, als je gaat zeggen gefeliciteerd ook al heb je het niet verdiend, zeg dan helemaal niks, want dat komt er niet persoonlijk uit maar meer als ik moet zoiets zeggen maar dat doe ik met tegenzin.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan