Volle PM-boxen!!! Aan iedereen

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.184
Waarderingsscore
577
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Graag even aan degene die hun box vol hebben zitten tijdig leegmaken!

Ook de map verzonden items, dan kan men weer een pm sturen en ontvangen!

Het is een kleine moeite om even rechtsboven in de gaten te houden wat het aantal opgeslagen berichten is.
 
Ehhhhhh.

Je krijgt gewoon netjes een berichtje (email) gestuurd.
Het is hier echt goed geregeld. Waar vindt je dat nog.
 
Dat mailtje komt volgens mij pas als iemand jou een bericht wilde sturen, en toen een melding kreeg dat de box vol zit.

Dat is iets wat onze BT misschien eens moet zeggen.

Maar gisterenavond wilde ik jou een bericht sturen via pm, en toen zat jou box vol.

Niet iedereen leest zijn mails dagelijks, of onderneemt meteen aktie. ;)

Het bericht is getypt, en dan als je wilt versturen krijg je een bericht dat den ontvanger zijn box vol zit, en daar moet, als het aan mij ligt, iets aan veranderd worden. ( tenminste als dat kan? )
 
Nee een gebruiker krijgt automatisch een bericht dat de pm box vol zit. Vermits zijn email adres nog klopt.
Maar het is gewoon zaak voor elke gebruiker dat hij, indien de pm optie aan staat, ook zorgt dat de pm box niet vol gaat lopen.
Er is plaats zat en als je veel post wilt bewaren kun je het beter per email afhandelen. Een pm box is immers niet bedoeld als een extern email dossier maar om onderling korte berichten uit te wisselen die in principe niet bewaard hoeven te blijven.

Er kan aan deze situatie niets verandert worden. Pas als je op verzenden klikt, wordt er een query naar de database gezonden om te kijken of het bericht wel in de pmbox van de ontvanger kan.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan