Voor de (corso)liefhebbers...

@freggel1 staan aardige ontwerpen bij.

Ik denk dat mijn echtgenote het wel weer live zal bijwonen.

Helaas het aardbeienweekend gemist dan maar volgend jaar.

Multispeed

Ik weet niet waar jou wederhelft het bij gaat wonen, maar als ze toevallig in de buurt van de tribunes is, en ze ziet daar een Bank ( niet om op te zitten. :biggrin: ) en daarnaast een speelgoedwinkel, dan moet ze eens naarboven kijken bij die speelgoedwinkel en zwaaien, want dan kan ze nog een bakkie koffie komen drinken. ;)

Heeft ze meteen een vipplaats. :biggrin:

De wagen van Laer-Akkermolen wordt trouwens als eerste getipt.

Ik zal het aan haar doorgeven.

Mijn favoriet is "De Vrije Val" van 't Stuk.

Wij hebben trouwens wat met Zundert, onze zoon woont in Meer(B)
waar wij regelmatig komen en als er gegeten of gedronken moet
worden is dat meestal in Zundert en soms ook in Hoogstraten(B).

Errug gezellie.

Multispeed

Ik help mee aan de kleinste maar wel de oudste buurt, en de buurt die het eerste was met onder de wagen duwen...

Het zijn helaas nooit toppers, maar wij bij de buurt van Poteind beleven er veel plezier aan, en daar doe je het voor!

En @Multispeed, had je dat niet wat eerder kunnen zeggen dat jullie ieder jaar corso komen kijken, als je een paar weken voordat het corso is, in de buurt bent, dan moet je maar eens naar de opententendag gaan kijken! of op de de zaterdag dat het tikken is, alle tenten zijn dan vrij toegangkelijk, wel op eigen risico, maar dan kun je het eens zien wat het is, en kom je in een tent als die van ons, dan wijzen we je meteen een plaats aan waar je mee kunt helpen. ;)

Moet je echt eens meemaken!

freggel1;202398 zei:
En @Multispeed, had je dat niet wat eerder kunnen zeggen dat jullie ieder jaar corso komen kijken, als je een paar weken voordat het corso is, in de buurt bent, dan moet je maar eens naar de opententendag gaan kijken! of op de de zaterdag dat het tikken is, alle tenten zijn dan vrij toegangkelijk, wel op eigen risico, maar dan kun je het eens zien wat het is, en kom je in een tent als die van ons, dan wijzen we je meteen een plaats aan waar je mee kunt helpen. ;)

Moet je echt eens meemaken!

Ik zal het onthouden, mijn wederhelft vindt dit soort dingen geweldig.

Multispeed

idd staat wel een aantal leuke ontwerpen bij
lijkt er meer op dan ik op het moment bij ons zie langs komen
zie er wel een paar bij staan waarvan je zegt toppers echt mooi
we zijn hier ook al weer een aantal weken bezig met het lassen van onze wagen
begint ook al aardig lijn in tekomen
vorig jaar waren we nog eerste bij ons corso maar zie het dit jaar niet gebeuren
helaas zijn de fotos op de site van de vereniging wat achterhaald
http://www.gondelvaartopwielen.nl/

@rienck

Ziet er ook gaaf uit maar is 245 km bij mij vandaan.

Is een beetje te ver.

Ik hou het bij Zundert. Sorry

Multispeed

Het ziet er mooi uit, en ieder dorp met zo'n parade heeft zijn eigenschap.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan