Voor de duidelijkheid ?

S

santo999

Ik heb Tux 1.3 + de nieuwe bin files 12-5 in mijn Humax gezet maar alles blijft op Astra op zwart.
Ik lees hier in de forums berichten van mensen die wel beeld hebben en mensen die geen beeld hebben ??
Zou iemand mij a.u.b. kunnen vertellen of er wel of geen taq's meer te ontvangen zijn op Astra.
Ik geef namelijk niet graag op maar ik weet op het moment niet meer wat ik nog aan mijn Hummie moet veranderen om beeld te krijgen. Ik blijf namelijk sinds gisteren alles op zwart houden.

Bij voorbaat hartelijk bedankt.

ik zou de humax thread ff raadplegen als ik jou was dan zul je lezen dat hij open is en hoe je dat doet.
Daar kun je ook je vragen stellen

s6 gogo

Op diverse plaatsen wordt al aangegeven,dat je er titanium voor nodig hebt.Werkt bij mij met de magic module.Als je het voor de natuurfilms wilt,is het vergeefse moeite,alleen taq 1-10.Gr.George

zijn het alleende tag 1-10 of ook paar ander kanalen op D+ , zoals toon disney ?

Naast Taq alleen MTV Espana en TCM Espana open, maar die draaien op de Franse keys...

Originally posted by marie
Op diverse plaatsen wordt al aangegeven,dat je er titanium voor nodig hebt.Werkt bij mij met de magic module.Als je het voor de natuurfilms wilt,is het vergeefse moeite,alleen taq 1-10.Gr.George

hoi
zonder cam gewoon met de funkaart open
dus geen tita, nodig
met de humax emu
dit is al heel vaak uitgelegt van hoe en wat
de natuurfilms op thorn ook open met de rest
gr dalton

alles klaar wat je zegt bij mij is dat ook zo,men moet even de moeite doen om alles eens uit te pluizen, vanzelf gaat dat alles niet.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan